امام جمعه خلخال گفت:تصویب و اجرای محرمانه سند 2030 از سوی وزارت علوم کاپیتولاسیونی دوباره و تحمیل آن به دست وزارت علوم به کشور و ملت ایران است .
کد خبر: ۸۸۵۹۳۶۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از  ازناو، حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال ضمن اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از تصویب و اجرای بی سر وصدای  مفاد سند 2030 گفت: این سند کاپیتولاسیون دوباره  وتحمیل آن  از سوی وزارت علوم  به ملت و کشور ایران است و باید دولت ،وزیر  علوم  و مسئولین پاسخگوی امر باشند.

وی ضمن اشاره به سند ننگین بندگی 2030 گفت: این سند تنها یک سند نیست بلکه بستر سازی برای نفوذ دوباره و حضور استکبار در منطقه و ایران است.

امام جمعه خلخال ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان صادق و صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران خواندو گفت: امنیت کشور ما در سایه تلاش و مجاهدت این نیروها در دنیا طنین انداز شده است که عزیزان در سپاه و بسیج نیز از این امر جدا نیستند.

رشتبری در توضیح این سند گفت: در این سند مفاهیم ایثار و شهادت، ولایت و رهبری ، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ،بحث ولایت فقیه ، امر به معروف و نهی از منکر ، عفت، پاکداری ، شجاع وانسجام ملی رفته رفته وبه تدریج از کتب حذف و جای آن را آموزش های غیر اخلاقی و سبک غربی خواهد گرفت.

رشتبری ضمن محکوم نمودن این سند ننگین گفت: آنها می خواهند انسان محوری را جایگزین خدا محوری نمایند و با جریان نفوذ از هر سو اکنون هجمه ها و توطئه های خود را به کشور وارد می نمایند که نباید چینن سندی با این هویت به صورت محرمانه تصویب و اجرا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع موسسه فرشتگان در استان اشاره وگفت: متاسفانه بنده بارها این مشکل اساسی مردم شهرستان خلخال با این موسسه را با استاندار اردبیل، معاونان این موسسه و برخی از مسوولین در میان گذاشته ام و باید جوابگو باشندکه تکلیف مردم چیست.

رشتبری گفت در بخشی دیگر از سخنان خود بااشاره به شروع شدن موعد تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی و ریاست جمهوری گفت:: مفاهیم اعقتادی و حفظ آن از خطوط قرمز ماست ونامزدهای انتخاباتی نباید امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خاطر چند رای زیر سوال ببرند و هزینه نمایند.

وی افزود: قطعا امنیت کشور یکی از مسائل مهم و مورد تاکید رهبر است و با همت و تلاش نیروهای اطلاعاتی وامنیتی و سربازان گمنام امام زمان کشور ما یکی از امن ترین کشورهای منطقه است
ارسال نظرات