به منظور حمایت از ایتام و اکرام و رسیدگی به محرومین جامعه گروه ناصرین تیپ36 انصارالمهدی(عج) اقدام به پوشش یتیمان و سالمندان کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۰۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول گروه ناصرین تیپ36 انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: به منظور حمایت از ایتام و اکرام و رسیدگی به محرومین جامعه گروه ناصرین تیپ36 انصارالمهدی(عج) اقدام به پوشش یتیمان و سالمندان کردند.

اوجاقلو افزود: این طرح به صورت افتخاری و با استقبال پاسداران و سربازان از سال 1395 آغاز شده است و در سال گذشته کمکهای نقدی تیپ36 انصارالمهدی(عج) زنجان به مقدار 24 میلیون و 560 هزار ریال موفق به جمع آوری شد .

وی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته کمهای غیر نقدی به میزان 211 میلیون220 هزار ریال جمع آوری و در اختیار کمیته امداد شهرستان ماهنشان قرار گرفت .

مسئول گروه ناصرین تیپ36 انصارالمهدی(عج) زنجان ضمن تقدیر از حمایتهای فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) زنجان، تصریح کرد: گروه ناصرین تیپ36 انصارالمهدی(عج) زنجان در غالب این طرح سرپرستی 80 یتیم بر عهده گرفته که به صورت ماهانه به حساب آنها واریز می شود .

اوجاقلو در پایان خاطر نشان ساخت: گروه ناصرین تیپ36 انصارالمهدی(عج) زنجان در این طرح ده میلیون ریال کمک نقدی را در اختیار مهرانه برای حمایت از بیماران سرطانی قرار داد.

ارسال نظرات