فرمانده انتظامي استان زنجان:

با قاچاقچيان و متخلفان برخورد جدي وقانوني صورت مي گيرد

برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان كالا به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار داشته و با قاچاقچيان و متخلفان برخورد جدي وقانوني صورت مي گيرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۰۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 339 هزارو 800 نخ سيگارت قاچاق توسط ماموران انتظامي شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: ماموران انتظامي شهرستان ماهنشان در راستاي مبارزه با قاچاق و تحقق شعار سال مبارزه با قاچاقچيان را در دستور كار خود قرار داده اند.

سرهنگ علي آزادي افزود: روز گذشته ماموران انتظامي شهرستان ماهنشان با اشراف اطلاعاتي و عملياتي از حمل مقادير قابل توجهي سيگارت قاچاق توسط راننده يك دستگاه خودرو پژو 405 مطلع شدند .

وي در ادامه اظهار داشت: ماموران به راننده خودرو مذكور در حوالي شهر ماهنشان دستور ايست صادر كه وي بدون توجه به هشدار پليس بر سرعت خودرو افزوده و متواري شد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت : ماموران پس از تعقيب و گريز خودرو را در حوالي يكي از روستا هاي شهرستان ماهنشان متوقف كه در بازرسي از اين خودرو 339 هزار و 800 نخ سيگارت قاچاق كشف شد .

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان كالا به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار داشته و با قاچاقچيان و متخلفان برخورد جدي وقانوني صورت مي گيرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار