عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

صندوق توسعه ملی باید تضامین لازم برای حمایت از بخش تولید را در نظر بگیرد

سید جواد حسینی کیا گفت: ضرورت صندوق توسعه ملی این است که باید تضامین لازم برای حمایت از بخش تولید را در نظر بگیرداز اینرو باید منافع مالی و تسهیلات موردنیاز را برای بخش تولید به شکل منطقی در نظر بگیرد .
کد خبر: ۸۸۵۹۴۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰

سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع  و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: واقعیت اقتصادی کشورمان این است که  مولفه هایی همچون بیکاری، تورم و رکود شرایط بحرانی  اقتصادی را برای مان ترسیم کرده است وضعیت اشتغال و معیشت مردم یکی از مسائل مهم در شرایط بحرانی است .

وی با بیان اینکه نباید منابعی که برای اقتصاد کشورمان در نظر گرفته شده است در حوزه های دیگر هزینه شود افزود: ضرورت اصلی در اقتصاد کشورمان این است که راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی  را بکار بگیریم تا بر این مبنا وضعیت اقتصاد داخلی کشورمان تحلیل و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: باید فرمایشات رهبری معظم درباره  اقتصاد مقاومتی اجرایی شود تا از این طریق توانمندی اقتصادی را برای کشورمان داشته باشیم. از اینرو النتظار می‌رود که صندوق ملی ملزم شود تا  به تعهدات خود به شکل کامل در برابر  بخش خصوصی و تولید داخلی عمل کند تا گام موثر دیگری برای  کشورمان  برداشته شود .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: ضرورت صندوق توسعه ملی این است که باید تضامین  لازم برای حمایت از بخش تولید را در نظر بگیرد؛ سیاست های مالی و تعهد کامل برای حمایت از تولید در نظر گرفته شود از اینرو باید منافع مالی و تسهیلات موردنیاز را برای بخش تولید به شکل منطقی در نظر بگیرد .

حسینی در خاتمه افزود: کمک به توسعه اقتصادی  با محوریت  تولید از طریق  تامین سرمایه گذاری برای تولید امکان پذیر است تا بتواند از بی ثباتی  اقتصاد کلان جلوگیری کند و از تحلیل رفتن  بخش های غیر نفتی هم جلوگیری شود .

ارسال نظرات