خبرهای داغ:

ترور حسن رییس جمهور کامیکستان

کد خبر: ۸۸۵۹۴۳۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش بسیج جامعه زنان: سریال 24،  از توافق هسته ای میان دو رئیس جمهور به نام های حسن و تیلور (Tailor) صحبت می شود و رئیس جمهور حسن توافق می کند تا برنامه هسته ای خود را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده و تعداد سانتریفیوژهای در حال گردش خود را به 6000 دستگاه کاهش دهد.
شباهت نام رئیس جمهور حسن، به نام رئیس جمهور فعلی ایران، موضوع توافق هسته ای با آمریکا و قبول کاهش تعداد سانتریفیوژها به 6000 دستگاه در این سریال پیش بینی شده است.
آمریکا در سال 2010 از طریق این سریال آینده مذاکرات هسته ای با ایران را پیش بینی کرده بود. این شخص رئیس ‌جمهور کشوری به نام کامیستان (Kamistan) است.

در این سریال، کامیستان کشوری مسلمان معرفی می شود که سردمداران آن به دنبال ساخت بمب هسته ای بوده (ادعای پوچی که آمریکا همواره از آن برای متهم کردن مسلمانان به خشونت استفاده می کنند) و به همین دلیل از طرف آمریکا با تحریم های سنگینی مواجه می شوند. سرانجام فشار تحریم ها و بروز مشکلات داخلی، کامیستان را به زانو درآورده و زمینه را برای مذاکره با آمریکا فراهم می آورد.
رئیس جمهور کامیستان با رئیس جمهور آمریکا که خانمی به نام تیلور معرفی می شود، توافق می کند تا تعداد سانتریفیوژهای در حال کار کشورش را کاهش دهد و اجازه بازرسی های سرزده آژانس را نیز صادر کند!
می بینید که شباهت رویدادهای موجود در این سریال و رویدادهای هسته ای کشورمان بسیار زیاد است.
برنامه ها و اهداف سیاسی آمریکا از سال ها پیش تبیین شده هستند و همه روئسای جمهور (چه دموکرات و چه جمهوری خواه) تنها به عنوان کارگزار، ملزم به اجرای آن ها هستند.
در این سریال نیروهای انقلابی از حسن ناراحت هستند و به مخاطب نشان داده می شود که حسن ترور می شود.
 
 
منبع: خبرگزاری فاطر
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار