قائم مقام سابق مرکز پژوهش های مجلس :

مردم ۲۹ اردیبهشت بین "اشتغالزایی و افزایش یارانه فقرا" یا "دولت ناکارآمد" انتخاب کنند

قائم مقام سابق مرکز پژوهش های مجلس گفت:مردم ۲۹ اردیبهشت باید بین دولتی که شعارش "ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی و افزایش یارانه فقرا" است و دولت فعلی که کارنامه اش "ناکارآمدی" و "نمی شود" هست، انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۴۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  درباره ضرورت های مهم در انتخاب رئیس جمهور دوازدهم گفت:در حال حاضر دو جبهه برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کاندید شده اند.

وی ادامه داد: جبهه ای بیان می کنند که با تکیه بر توان داخلی می توان مشکلات را حل کرد، می توان در سال 1 میلیون اشتغال ایجاد کرد، می توان به محرومین کمک کرد، می توان با فساد مقابله کرد. این توانستن ها بستگی به این دارد که افراد قدرتمند وارد شوند، از طرف دیگر جریانی است نگاه به بیرون دارند و معتقدند با تکیه بر قدرت های بزرگ می تواند مشکلات را حل کند. قول و وعده داده اند اما آنها راعملی نکرده اند و نگاهشان به این است که ارتباطات خارجی مشکلات را حل کند، مشاهده می کنیم که کلید واژه این افراد نمی شود و نمی توانیم است.

قائم مقام سابق مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردم خدمات مهم دولت نهم و دهم را در ذهن دارند. مسکن مهر و پرداخت یارانه ها را در ذهن دارند. خدمات را فراموش نکرده اند و بیشتر به دنبال رئیس جمهوری هستند که کارآمد باشد. دولت یازدهم در 4سال گذشته فرصت داشت و منابع داشت، اما عملکرد مناسبی نداشتند و وضع اقتصادی خوب نیست. دولت یازدهم در حال حاضر تمام مشکلات را به گردن دولت قبل می اندازد.

 فروزنده با بیان اینکه اگر بیکاری بروز کرده و اگر تولید قفل شده است از ناکارآمدی دولت است، گفت:اگر رشد علمی به حداقل رسیده است، اگر طرح سلامت ناموفق است ناشی از عملکرد دولت یازدهم است. امروز مردم عملکردی از دولت یازدهم مشاهده می کنند که عملکرد اقتصادی خوبی نیست. با وجود اینکه تعداد زیادی از مردم در دولت یازدهم به آقای روحانی رأی دادند اما امروز بخش زیادی از همان مردم از وی رویگردان و به دو نامزد منتقدش متمایل شدند، چرا که از عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نا امید شده اند. 

 وی با اشاره به آیه قرآنی  "انا هدیناه السبیل اما شاکراً و اما کفوراً افزود:مردم اگر می خواهند در کشور اشتغال ایجاد شود و بانک ها از رکود خارج شود و اگر می خواهند تورم کنترل و رونق باشد، اگر می خواهند تولید رونق گیرد و  اگر می خواهند هم سانتریفیوژ بچرخد و تولید علم اوج بگیرد و هم مشاغل خانگی رونق گیرد و کرامت کارگران رونق گیرد ، باید با دقت انتخاب کنند. دولت مستقر از همه امکانات استفاده کرده اما موفق نشده است. از ملت انتظار داریم که انتخاب خوبی داشته باشند و بتوانند با انتخاب جبهه انقلابی به ناسامانی ها پایان دهند.

ارسال نظرات