آیت الله اعرافی:

مشکلات جامعه با انتخاب شورای پرقدرت و آراء قوی حل می شود

خطیب جمعه میبد گفت: در شوراها باید آدم های قوی، با تجربه و سالم انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۵۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: وظیفه ایمانی، اخلاقی، انقلابی، اسلامی، علمی و منافع ملی ما اقتضا می کند، جمعه آینده ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوق های رای حاضر و با توجه به معیارهای اسلامی شوراها و رئیس جمهور را انتخاب کنیم.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: در همین شوراها اگر شورای پرقدرت با آراء قوی انتخاب شوند خیلی از مسائل و مشکلات جامعه حل می شود.

وی افزود: انتخابات شورای شهر میبد هم این دوره به شکل مکانیزه برگزار می شود و در شوراها باید آدم های قوی، با تجربه و سالم انتخاب شوند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه در شهرستان میبد صد جور مشکل داریم گفت: باید با تحقیق و بینش درست، توجه به روح جهادی، انقلابی، اسلامی و ایثار کسانی انتخاب شوند که خدمتگزار مردم باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بالا رفتن مشارکت به سمت ۸۰ درصد را جلوه ایران در جهان خواند و گفت: هر درصد بالاتر مشارکت، جلوه و فروغ ایران را در جهان و منطقه در مقابل دوست و دشمن بالا می برد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، دشمنان را به ترس و عقب نشستن و دوستان و جبهه مقاومت را امیدوارتر می کند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: انتخاب شوراها و رئیس جمهور باید براساس معیارهای اسلامی و انقلابی باشد.

امام جمعه میبد، برجسته بودن سخنان کاندیدها ها در مسائل اقتصادی و طرح های قوی و مردمی را مهم عنوان کرد و یادآور شد: امروز پاره ای حرف ها زده شد که خلاف امنیت کشور بود و همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، امنیت کشور قابل معامله نیست و اگر کسی برخلاف مصالح انقلاب و امنیت کشور اقدام کند سیلی می خورد.

خطیب جمعه میبد عبور از خط قرمزهای اخلاقی در انتخابات را نادرست خواند و گفت: باید کشوری باشیم که مردم سالاری دینی را با اخلاق، معنویت، آزادی و صیانت درست از آرا مردم انجام دهیم؛ چرا که ما افتخار این را داشتیم که انتخابات را حتی در زمان جنگ برگزار کردیم و همه نیروهای انقلابی مردمی باید تلاش کنند انتخابات را قوی برگزار کنند.

ارسال نظرات