مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: یادمان‌ شهدا و اردوگاه‌های آذربایجان غربی برای میزبانی از زائران راهیان نور آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسنعلی چراغی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با نزدیک شدن فصل اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب و اعزام کاروان‌های راهیان نور بعد از ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، یادمان‌های شهدا و اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی استان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی شمال غرب در حال حاضر پذیرای مسافران راهیان نور هستند، خاطرنشان کرد: اوج حضور مسافران راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمال غرب هر سال در ایام تابستان صورت می‌گیرد که با اقدامات صورت گرفته در این زمینه چندین سال است آغاز اعزام‌های کاروانی از سراسر کشور بعد از ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

چراغی یادآور شد: یکی از اقدامات صورت گرفته در راهیان نور که مورد استقبال گسترده کاروان‌های راهیان نور قرار گرفته است اجرای نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت است که در ایام راهیان نور شمالغرب هر شب در اردوگاه شهید باکری ارومیه برگزار می‌شود.

گفتنی است بیشترین حضور کاروان‌های راهیان نور در آذربایجان غربی در یادمان‌های شهید بروجردی نقده، شهید ناصر کاظمی پیرانشهر، شهدای تمرچین پیرانشهر، شهدای بلفت سردشت، شهدای شیمیایی سردشت و شهدای دارساوین سردشت است.

ارسال نظرات