برگزاری همايش پياده روي خانوادگي كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود

همزمان با ميلاد حضرت مهدي موعود (ع)، پياده روي خانوادگي كاركنان دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور بیش از 2150 نفر در پرديس معدن آموزشي دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۸۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با ميلاد حضرت مهدي موعود (ع)، پياده روي خانوادگي كاركنان دانشگاه صنعتی شاهرود (اعضاء هيات علمي، كارمندان و بازنشستگان) در پرديس معدن آموزشي دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گردید.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این همایش ضمن ابراز خرسندی از استقبال با شکوه خانواده بزرگ این دانشگاه، چنین فضاهایی را سبب ایجاد محیطی صمیمی در بین کارکنان عنوان کرد و گفت: به همت و تلاش دانشگاه پردیس آموزشی معدن بازسازی گردید و این روز با نشاط و به یاد ماندنی را برای ما فراهم کرد.

وی پردیس آموزشی معدن دانشگاه را سرمایه ای بزرگ و پایگاهی برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تفریحی عنوان نمود.

فاتح با اشاره به نوسازی واحدها در دانشگاه، ساخت و ساز پروژه ها و ساختمان ها، تجهیز آزمایشگاه ها، ساخت مسجد پردیس مهندسی فناوری، اتمام پروژه خوابگاه هدایت و افتتاح پروژه کتابخانه افزود: با همت شما زیرساخت های دانشگاه تجهیز گردیده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود رسیدگی به کارکنان دانشگاه را اولویت برنامه های دانشگاه بیان نمود و خاطر نشان کرد: با همکاری شما پردیس معدن آموزشی دانشگاه در صدر برنامه های دانشگاه قرار خواهد گرفت.

فاتح در پایان برای داشتن زندگی بهتر، توسعه مهربانی و ایرانی با شکوه تر از گذشته، به شرکت خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شاهرود در انتخابات پیش رو تاکید نمود.

در این همایش کارکنان دانشگاه به همراه خانواده پیاده روی را از ابتدای پردیس معدن آموزشی دانشگاه آغاز و پس از پیمودن مسافت 3 کیلومتر در ورودی مجموعه رفاهی این پردیس پایان یافت و مسابقات متعددی از جمله طناب زنی، هولاهوپ، دارت و شوت بسکتبال ویژه خانم و مسابقاتی از قبیل دیواره شوت با دقت( شوت فوتبال)، فوتبال دستی انسانی، دارت و طناب زنی نیز ویژه آقایان برگزار شد.

در ادامه این همایش برای اولین بار به صورت نمادین 5 دانشجوی ارشد مدیریت ورزشی با هماهنگی اساتید و همکاران  حوزه تربیت بدنی با انجام اقداماتی از قبیل قرار دادن پک های غذا در پاکت های پارچه ای با شعار محیط زیست و در اختیار گذاشتن کیسه های زباله و دستکش یه بار مصرف جهت پاکسازی محیط زیست و گسترش فرهنگ پاک سازی محیط و فضای اقدام نمودند.

در اختتامیه این همایش یک روزه به برگزیدگان اول تا سوم مسابقات جوایزی اهدا شد و همچنین به قید قرعه به 20 نفراز حاضرین بلیط استخر رایگان به مدت دو ماه و سه دستگاه دوچرخه اعطا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار