مدير كل كميته امداد استان زنجان:

صدقه از تکالیف مؤمنان برای حفظ وجود امام عصر(عج) در زمان غیبت می باشد

کد خبر: ۸۸۵۹۵۰۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل كميته امداد استان زنجان از اجراي طرح صدقه براي سلامتي امام زمان (عج) همزمان با شب وروز نیمه شعبان خبر داد و گفت: کمیته امداد استان زنجان هر سال به مناسبت ماه شعبان برنامه‌های مختلفی را به منظور استفاده از ظرفیت مردمی برای خدمت رسانی به جامعه هدف خوداجرا می‌کند که یکی از آنها جمع آوری صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) است.

هدایت صفری یکی از تکالیف مؤمنان در زمان غیبت را صدقه دادن برای حفظ وجود مبارک امام عصر(عج) عنوان کرد و افزود: طرح صدقه برای سلامتی امام زمان‌(عج) نیز به همین منظور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) شب و روز نیمه شعبان در سطح استان اجرایی می‌شود،اظهار داشت: در قالب این طرح مبالغ جمع‌آوری شده با نظر هیأت امنای مساجد برای ذبح قربانی با نیت سلامتی امام زمان‌(عج) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال این طرح در 50 پایگاه معابر و مساجد استان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح با هدف بهره‌مندی بیشتر نیازمندان ازظرفیت های معنوی ماه شعبان اجرایی می‌شود.

صفری از حامی‌یابی برای ایتام درقالب طرح اکرام ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین نیز خبر داد و گفت: این طرح‌ها نیز با هدف کمک بیشتر به محرومان اجرایی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در پایان به آمار سال قبل در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و گفت: ماه شعبان سال گذشته 184 میلیون ریال صدقه در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) جمع‌آوری وبا تهیه وذبح قربانی از این محل بین خانواده های تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

ارسال نظرات