مسئول کمیته عمران انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان:
کار احداث کلینیک خیرساز فوق تخصصی بیماران ام اس زنجان در فصل بهار با شتاب بیشتری دنبال می شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۰۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول کمیته عمران انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با ارائه گزارشی از روند تکمیل کلینیک قمر بنی هاشم (ع) گفت: عملیات نصب کاشی دیوارها در قسمت درمانگاه کلینیک فوق تخصصی بیماران ام اس شمالغرب کشور آغاز شده است.

مهندس حسین رهنما با اشاره به اجرای تاسیسات مکانیکی در طبقه هم کف و لوله کشی گازهای طبی در این پروژه افزود: عملیات اجرای تاسیسات برقی شامل سینی کشی زیر کابل های طبقه هم کف کلینیک نیز ادامه دارد.

وی از پیگیری دریافت انشعابات آب، برق و گاز کلینیک خبر داد و اظهار داشت: یک حلقه چاه فاضلاب جهت موتورخانه نیز در این پروژه حفر شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته عمران در سال1396 با حضور اعضای این کمیته ادامه داد: رایزنی در خصوص آغاز اجرای عملیات سنگ نمای ساختمان از مهمترین مباحث این جلسه بود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای عملیات نمای ساختمان از کارخانجات سنگ بازدید شده تا سنگ با کیفیت در نمای کلینیک فوق تخصصی بیماران ام اس زنجان استفاده شود.

گفتنی است کلینیک قمربنی هاشم (ع) زنجان بزرگترین مرکز فوق تخصصی بیماران ام اس شمالغرب کشور به شمار می رود که در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و در چهار طبقه توسط خیرین زنجانی در حال احداث است.

ارسال نظرات