مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

بصیرت مردم در انتخابات خط بطلانی بر یاوه گویی دشمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه امام زمان(عج) روستای داران این شهرستان گفت: بصیرت و حضور پرشور مردم در انتخابات، خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۶۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به اهداف دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی، بیان کرد: دشمن نشان داده است که برای از بین بردن انقلاب و ارکان آن از هیچ برنامه ای فروگذاری نخواهد کرد، بنابراین حفظ دستاوردها، ارکان انقلاب و خنثی کردن توطئه های دشمنان از رسالت های ملت ایران است تا با بصیرت خود توطئه های دشمنان را شناسایی و فرمایشات رهبری انقلاب را فصل الخطاب قرار دهند.

وی اضافه کرد: مردم بیدار و با بصیرت در همه حال می توانند تأثیرگذار بوده و در مواقع خطر، با شناسایی اهداف دشمنان می توانند نقش تعیین کننده ای در حمایت از ولایت، اسلامیت و ولی فقیه ایفا کنند.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه توام با بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در انتخابات، اوج اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید و همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد.

عضو شورای فرهنگی جلفا با تاکید بر فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات تصریح کرد: چشم نظام و مردم ایران در انتخابات، فقط به رهبر فرزانه انقلاب است و ایشان به پشتوانه ملت بصیر ایران، تمام فتنه ها و توطئه های دشمن را به خوبی رصد و نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی افزود: مردم با حضور حداکثری خوددر پای صندوق های رای، بار دیگر به ندای رهبر انقلابلبیک می گویند و با آرمان های امام راحل و شهدای این نظام مقدس تجدید بیعت خواهند کرد و پایه های فتنه دشمنان قسم خورده به ایران اسلامی را متزلزل خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار