خبرهای داغ:
آیت الله سید محمد موسوی گفت: مردم باید به کسانی رای دهند که امین و متعهد و با تقوا باشند و شورایی شکل گیرد که مظهر همدلی باشد.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، امام جمعه آران و بیدگل پیش از ظهر امروز در همایش روحانیان شهرستان در حسینیه الزهرا(س) ستاد برگزار نماز جمعه، فتنه تکفیری‌ها در جهان اسلام را یادآور شد و اظهار کرد: امروز تکفیری‌ها با استکبار جهانی هماهنگ شده و فتنه‌ای را شعله ور کرده که جز با خون شیعه خاموش نمی شود.

آیت الله سید محمد موسوی با بیان این که هدف کوتاه مدت دشمن ایجاد اختلاف و ناامنی در کشور است تصریح کرد: به هم زدن معیشت مردم و در نهایت نابودی نظام، اهداف بلندمدت دشمنان است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: سند ۲۰۳۰ از جمله خطراتی بود که در بلندمدت حتی حیات نظام اسلامی را تهدید می‌کرد، با این حال هشیاری رهبر انقلاب این خطر بزرگ را از سر کشور رفع کرد.

امام جمعه آران و بیدگل انکار اصول دین و آموزش دینی را از جمله خطرات این سند خواند و خاطرنشان کرد: در شهریورماه ۹۵ هیأت وزیران این سند را ابلاغ کرد، در حالی که اجرای چنین سندی اثری از تربیت دینی باقی نمی گذارد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: به لطف الهی در شهرستان ما همدلی خوبی برقرار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تلاش‌های صورت گرفته برای تصویب لیست ائتلافی با همراهی نماینده مردم در مجلس را یادآور شد و بیان کرد: مردم باید به کسانی رای دهند که امین و متعهد و با تقوا باشند و شورایی شکل گیرد که مظهر همدلی باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار