ابراهیمی گفت: فردی برای تصدی قوه مجریه کشور اصلح است که در تعامل با کشورهای دیگر عزت و کرامت جمهوری اسلامی و حقوق ملت ایران نیز حفظ کند و با حفظ خطوط قرمز نظام وارد تعامل با دنیا شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۸۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون انتخاب گزینه اصلح برای به عهده گرفتن مقام ریاست جمهوری کشور بیان کرد: ریاست قوه مجریه که قوه حساسی است، علاوه بر آنچه در قانون اساسی تصریح شده، یک سری ویژگی‎ها و شاخصه‎های دیگری نیز باید داشته باشد؛ از جمله اینکه اطلاعات کافی از اوضاع کشور داشته باشد و برنامه اقتصادی واضح و روشنی داشته باشد که در چهارسال آینده وضعیت معیشت مردم و موضوع اشتغال چه سرنوشتی پیدا می‎کند.

نماینده مردم شازند در ادامه تصریح کرد: فردی برای تصدی قوه مجریه کشور اصلح است که در تعامل با کشورهای دیگر عزت و کرامت جمهوری اسلامی و حقوق  ملت ایران نیز حفظ کند و با حفظ خطوط قرمز نظام وارد تعامل با دنیا شود.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات اجتماعی کشور تاکید کرد: فردی باید زمامدار قوه مجریه کشور شود که روحیه تخلف مخالف را هم داشته باشد، توجهش از تمرکز بر پایتخت و مراکز استان‎ها به سمت مناطق پایین‏تر و روستاها رود، همچنان‎که زمامدار امور اجرایی و به قشر کم درآمد جامعه یک توجه جدی داشته باشد و توزیع عادلانه ثروت و امکانات و رفاه اجتماعی را در بین مناطق دوردست مورد توجه قرار دهد و مسئله حاشیه نشینی را مرتفع کند.
    
نماینده مردم شازند در خاتمه با اشاره به تاکیدات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم مدیریت متدین، انقلابی و کارآمد خاطرنشان کرد: طبق تاکید ایشان وجود ویژگی‎های تدین، کارآمدی و انقلابی بودن در تمام سطوح مدیریتی کشور امری ضروری و موثر است ونسبت به رئیس قوه مجریه وجود این ویژگی‎ها ضروری‎تر و بیشتر احساس می‎شود.

ارسال نظرات