خبرهای داغ:

تجلیل از50 هنرمند گروه تعزیه حضرت علی اصغر در باغملک

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ؛به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) از 50 هنرمندان گروه تعزیه حضرت علی اصغر (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه ، احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقشار مختلف دوست دارن اهلبیت و اجرای برنامه های متنوع مولودی خوانی ، اجرای تعزیه و موسیقی در تالار فردوسی تجلیل شد .
کد خبر: ۸۸۵۹۵۹۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ؛به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) از 50 هنرمندان گروه تعزیه حضرت علی اصغر (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه ، احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقشار مختلف دوست دارن اهلبیت و اجرای برنامه های متنوع مولودی خوانی ، اجرای تعزیه و موسیقی در تالار فردوسی  تجلیل شد .

 دراین مراسم حجت الاسم هاشمی نژاد ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) و تقدیر از زحمات گروه تعزیه  حضرت علی اصغر (ع) در اجرای تعزیه در مکان ها و شهرهای مختلف شهرستان در ایام محرم گفت: ترفند دشمنان این است مردم و جوانان را از اسلام و دین به بهانه مختلف دور کنند . امام جمعه باغملک افزود: هنر تعزیه یک هنر تاثیرگذار است و باید بیشتر و بیشتر تقویت و گسترش پیدا کند .

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک ماه شعبان و تبریک ولادت با سعادت اخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت : یکی از فعال ترین گروه های نمایشی در سطح شهرستان و استان گروه تعزیه حضرت علی اصغر (ع) می باشد . احمد رضا زنگنه گفت : این گروه متشکل از هنرمند مستعد و تاثیر گزاری است که با اجرای در شهرهای مختلف استان و شرکت در جشنواره خود را اثبات کرده اند .

در پایان عزیزالله صفاران مسئول گروه تعزیه حضرت علی اصغر (ع) با اشاره با فعالیت بیشاز 25 سال این گروه در تعزیه باغملک گفت : بیش از رب قرن از راه اندازی این گروه میگذرد و هرساله به لطف امام حسین (ع) تعداد بازیگران و تعزیه گردانان بیشتر و تاثیر گزاری آن در جامعه زیادتر می شود .

 در پایان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه تعزیه هدایایی به رسم یاد بود به 50 نفر از هنرمندان و تعزیه گردانان و عوامل اجرایی گروه تعزیه اهدا شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار