خبرهای داغ:
صیانت از آرای مردم توسط مجریان و متولیان امر انتخابات و تشویق به حضور حداکثری مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است که ما هم باید به آن توجه کنیم
کد خبر: ۸۸۵۹۶۱۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اران و بیدگل ، ابوالفضل معینی نژاد در دومین جلسه آموزشی ،توجیهی اعضای شعب و نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان که در کانون سردار شهید عربیان برگزار شد، با تاکید بر لزوم ارائه آموزشهای لازم به دست اندرکاران انتخابات در شهرستان، اظهار داشت: قانونمندی، تخصص و کارآمدی، امانتداری، مسئولیت پذیری و اخلاق مداری از مهمترین ویژگیهای مجریان انتخابات است.

وی با تاکید بر فراگیری آموزش صحیح اعضای شعب و نمایندگان فرماندار در انتخابات، افزود: عمل به قانون وظیفه ماست و باید از رای مردم که حق الناس است بخوبی حراست شود.
معینی نژاد با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر آران و بیدگل یادآور شد: سهولت در برگزاری انتخابات و شمارش آراء، سالم برگزار شدن آن و اعلام سریع نتایج آراء هر شعبه، ازجمله مزیت ‌های انتخابات الکترونیکی است.
فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رای یک تکلیف شرعی است خاطرنشان کرد:اقتدار و شکوه حضور مردمی در انتخابات پیش رو ،حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهد زد.
علی محمد یوسفیان، معاون فرماندار نیز در ادامه این جلسه ،آرامش و امنیت را از ارکان مهم برگزاری انتخابات ذکر کرد و بیان داشت:یکی از وظایف اصلی مجریان انتخابات فراهم نمودن حضور پرشکوه و با نشاط مردم در روز اخذ رأی است.
  
وی حضور  پرشور مردم در انتخابات را نشان از اقتدار نظام دانست و  افزود:این حضور و اقتدار باعث خواهد شد تا دشمنان  به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم طمع نداشته باشند.
یوسفیان مجریان انتخابات را نمایندگان و  امین مردم ذکر و خاطرنشان کرد: در فرایند برگزاری انتخابات نباید حقی از مردم،داوطلبان  و نظام مقدس ضایع شود .
در ادامه این نشست،آموزشهای لازم توسط کمیته آموزش و فناوری به اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار در انتخابات ارائه شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها