مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی:

اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم با رویکرد آموزشی و بهداشتی انجام می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: در سال جدید اعزام تیم‌های درمانی با رویکرد آموزشی، مهارت‌های زندگی و دیگری موضوع بهداشت و درمان به مناطق محروم مدنظر ما قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۳۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمدرضا فخر، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی درباره رویکرد کلی ارائه خدمات برای سال جدید در این استان گفت: دو نوع اعزام با رویکرد آموزشی، مهارتهای زندگی و دیگری موضوع بهداشت و درمان در مناطق محروم مدنظر ما قرار دارد.

 

وی ادامه داد: قرار است امسال مساجدی به شکل محوری در روستاها و حاشیه شهر مشهد انتخاب شوند و تا پایان سال هر هفته از سوی بسیج جامعه پزشکی اعزام تیم به مناطق محروم انجام شود همچنین ارائه برنامه‌های آموزشی در مساجد محوری حاشیه شهر اتفاق بیافتد.

 

فخر، با اشاره به اینکه اعزام تیم‌های امدادی جمعه‌ها به شکل تک روز در استان ما انجام می‌شود، بیان کرد: ۱۷ تیم اعزامی به مناطق محروم شامل پزشکان عمومی و تیم‌های مهارت زندگی جمعه‌ها به ارائه خدمت می‌پردازند.

 

وی درباره ویژه برنامه نیمه شعبان در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در روز پنج شنبه به مناسبت نیمه شعبان در منطقه مربوط به شهدای گمنام «جبل النور» برای اعضای کانون‌های بسیج که حدود ۲۰۰ نفر هستند مراسمی را برگزار خواهیم کرد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در پایان گفت: این مراسم در صبح روز پنج شنبه انجام می‌شود و پس از قرائت زیارت عاشورا غبارروبی از مقبره شهدای گمنام انجام خواهد شد

ارسال نظرات