خبرهای داغ:
مطلبی فشارکی گفت: ملاک در انتخاب فرد اصلح بنابر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید تقوای مدیریتی و تقوای کاری باشد و کسانی را باید انتخاب کرد که نگاهشان به داخل و نیروهای داخل باشد نه نگاهش به بیرون و کشورهای بلوک غرب باشد .
کد خبر: ۸۸۵۹۶۵۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ حجت الاسلام مرتضی مطلبی فشارکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار گفت: شرکت حداکثری که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد. این حضور حداکثری فقط آمدن و صرف شرکت در انتخابات مد نظر نیست بلکه آنچه مد نظر است حضور پر رنگ و با شعور می باشد که اگر این حضور اتفاق بیافتد انتخاباتی رقم خواهد خورد که تمام مصالح فردی و اجتماعی افراد جامعه را محقق خواهد کرد.

وی افزود: معرف باید اجلا از معرف باشد کسی می تواند مبنای انتخاب خوب را برای ما معرفی و به ما ملاک بدهد تا مسیر را بشناسیم و خوب انتخاب کنیم که صاحب رای اند و در راس همه آنها مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برخوار با اشاره به مناظرات اخیر گفت: در بحث مناظرات هم کلامی را نقل می کنم از یکی از مقامات کشور کویت که گفته بود ما هر چند جمهوری اسلامی و دین و مذهب شیعه را قبول نداریم ولی ایکاش مناظراتی مثل مناظرات ایران در کشور ما هم بود.

مطلبی فشارکی تصریح کرد: ملاک در انتخاب فرد اصلح بنابر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید تقوای مدیریتی و تقوای کاری باشد و کسانی را باید انتخاب کرد که نگاهشان به داخل و نیروهای داخل باشد نه نگاهش به بیرون و کشورهای بلوک غرب باشد و لذا فرد اصلح آن فردی است که مجری اسلام ناب محمدی(ص) باشد نه آنکسی که مجری اسلام سکولارف اسلام کمونیسیم، اسلام سرمایه داری و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) اسلام آمریکایی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها