فرمانده انتظامی هرمزگان :

کشف کالاهای قاچاق 77میلیاردی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۷ میلیارد و ۸۷۱میلیون ریال طی یک هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۸۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری ماموران انتظامی استان طی یک هفته گذشته با اشراف اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، ۸۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
 
 
وی افزود:طی این مدت با تلاش ماموران ۹میلیون و۷۶۲هزارنخ سیگار، هفت هزار و۲۹۴ متر پارچه،هفت تن و ۴۰ کیلو چای،۱۵۸دستگاه لوازم خانگی،چهار هزار لیتر سوخت،چهار هزار و ۱۸۱ قلم لوازم آرایشی ،۲۸۱راس دام،۱۶تن و ۶۰۰کیلو برنج و ۱۸ هزار و ۸۲۸ ثوب البسه قاچاق کشف شد.
 
 

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۷۷ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد :در یک هفته گذشته ۱۳۸ فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و پنج بر پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل که ۱۲۳ متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


ملکی خاطرنشان کرد: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.



ارسال نظرات