به همت پایگاه شهید کثیری _ مسجد حضرت ابوالفضل (ع)کلاک _حوزه 115 شهید غفاری، جشن نیمه شعبان، ایستگاه پذیرایی، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان، ایستگاه طب سنتی و تجویز رایگان، ایستگاه پاسخ گویی به مسائل شرعی، ایستگاه بازی و هدیه در حیات مهدویت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۰۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت پایگاه شهید کثیری _ مسجد حضرت ابوالفضل (ع)کلاک _حوزه 115 شهید غفاری، جشن نیمه شعبان، ایستگاه پذیرایی، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان، ایستگاه طب سنتی و تجویز رایگان، ایستگاه پاسخ گویی به مسائل شرعی، ایستگاه بازی و هدیه در حیات مهدویت برگزار شد.
 
به همت بسیجیان پایگاه شهید کثیری موکبی مزین به نام شهدا در روز نیمه شعبان از ساعت 10 صبح الی نماز مغرب و عشاء نسبت به پذیرایی، وزیت رایگان و پاسخ به مسائل شرعی و بازی واهداء هدیه اقدام نمود .

در این برنامه دکتر محرم صمدی از پزشکان بسیجی محله کلاک نسبت به ویزیت رایگان 150 نفر از اهالی محل در این موکب اقدام نمود و پس از ان دکتر عروجی دکتر طب سنتی  60 نفر  از اهالی رو ویزت نمودند.

همزمان با ایستگاه سلامت حجت السلام نصیری نسبت به رفع مسائل شرعی جوانان و اهالی فعالیت اقدام نمودند.

در ایستگاه بازی هیجان بیشتری حاکم بود به گونه ای که نوجوانان و جوانان جهت نشان دادن نفرت خود از رژیم صهیونستی پرچم و عکس سران آنها را مورد اثابت تیر های دارت قرار داده و 100 هدیه دریافت نمودند.

ایستگاه نذورات و صلواتی با توزیع 100 کیلو شیرنی و 3000 لیتر شربت کام اهالی رو شیرین نمود و در اخر نور افشانی در حد دوستداران مولا صورت گرفت.

برپایی جشن نیمه شعبان در کلاک

برپایی جشن نیمه شعبان در کلاک

برپایی جشن نیمه شعبان در کلاک

برپایی جشن نیمه شعبان در کلاک

خبرنگار بسیجی: قره داغی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها