سخنران برجسته کشور بیان داشت: هنر مدیریت یعنی از حداقل امکانات بهترین بهره مندی را داشته باشیم و باید وزارتخانه های از تجریه مدیریت دوران دفاع مقدس استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۱۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در نخستین کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیان داشت: اگر شهدا را در دل تاریخ دفن کنیم و در زندگی روزانه خود از آنان بهره نگیریم در حقیقت شهدا را پاس نداشته ایم.
 
وی افزود: مدیریت و اداره دفاع مقدس چند ویژگی مهم داشت که یکی از این ویژگی ها این بود که هدف فقط انجام تکلیف بود ونگاه به امکانات نبود و بیشترین خلاقیتها با کمترین هزینه‌ها بیشترین دستاوردها را در آن دوران رقم زد که دشمنان ما هم به آنها معترفند.
 
پناهیان تاکید کرد: مدیری که از هیچ «همه» نسازد مدیر نیست، هنر مدیریت یعنی از حداقل امکانات بهترین بهره مندی را داشته باشیم و باید وزارتخانه های از تجریه مدیریت دوران دفاع مقدس استفاده کنند.
 
این سخنران مذهبی در تشریح برخورد سخت با مدیران متخلف گفت: حضرت علی (ع) پس از برکناری یک مسئول در بازار اهواز دستور شکنجه او را تا سر حد مرگ صادر کردند و حتی حق گرفتن وکیل و یاری رساندن به او را ندادند.
 
وی بیان داشت: همان طور که خیلی ها می ترسیدند بروند جنگ امروز نیز باید برخی باید بترسند مدیر شوند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها