صبح امروز؛

مردم بستان آباد از کاروان پیاده زائران شهر آفتاب استقبال کردند

کاروان پیاده زائران حضرت امام خمینی(ره) که برای آیین 14 خرداد به سمت حرم مطهر در حرکت هستند مورد استقبال گرم مسئولان و مردم بستان آباد قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۱۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه بستان آباد در جمع کاروان امام علی(ع) که از تبریز و با حدود یکصدنفر عازم حرم مطهر هستند، امام خمینی(ره) را معمار تفکری انقلابی دانست که برای مقابله با استکبار جهانی حد و مرز نمی شناسد و برای دفاع از حقوق مظلومان و مستضفین در همه نقاط عالم آماده ایثار و نقش آفرینی است .

حسین محمدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نمونه کامل و مصداق یک انقلابی تمام عیار بود، اظهار کرد: ایستادگی برای احقاق حق ملت ایران و تحمل شکنجه ها و تبعیدها نمونه های بارزی از یک نیروی انقلابی متعهد به مکتب اسلام و قرآن است.

وی آرزوی همه مردم و بخصوص نیروهای انقلابی را حضور با شکوه در حرم مطهر برای قدردانی و تجدید عهد با آرمان های امام شهیدان و زائرین امام خمینی(ره) را توفیق یافتگان برای زیارت معمار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد .

محمدی خدمت رسانی به محرومان و مظلومان و احیای اسلام ناب محمدی و استکبار ستیزی را از والاترین آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل دانست و از نیروهای انقلابی و ملت مسلمان ایران برای تداوم این آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی خواستار تلاش شبانه روزی در جهت عملی کردن فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب شد.

 

فرمانده سپاه بستان آباد در ادامه خدمت و رسیدگی به زائرین امام خمینی(ره) را وظیفه همه دستگاه ها و نهادها دانست و بر لزوم تداوم چنین کاروان هایی از همه شهرستان ها به سوی حرم مطهر تاکید کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار