نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان:

رونق تولید داخلی اولویت اصلی مسئولان شود/ ایجاد موسسات خیریه در اشتغال زایی بومی موثر است

نماینده هرمزگان در مجلس خبرگان اظهار کرد:مسئولین باید عرصه های تولید را که موجب اشتغال زایی می شود در اولویت قرار دهند و بامحدودیت ورود کالاهای خارجی، اشتغال زایی در جامعه رونق می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۲۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت الله سید روح الله صدر الساداتی،نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان :با اشاره به نام گذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت:مسئولان باید بدانندکه تنها با شعار و حرف، شعار امسال تحقق نمی یابد لذا باید در میدان های اجتماعی بسترها فراهم شود از ین رو رهبر انقلاب مردم و مسئولان را موظف کرد که  با استفاده از ظرفیت های مردمی راه نجات جامعه را تداعی کنند.
 
 

نماینده خبرگان رهبری اظهار داشت:مسئولین باید عرصه های تولید را که موجب اشتغال زایی می شود در اولویت قرار دهند چنانچه اگر با قرارداد و سرمایه گذاری داخلی می توان جنسی را تولید کرد نباید اجازه دهد آن را وارد کنند و مصرف گرایی نسبت به کالاهای خارجی در جامعه افزایش یابد.

 

وی با بیان اینکه باید نسبت به قاچاق کالا فکر اساسی داشت ،افزود:قاچاق کمر اقتصاد ما را می شکند و متاسفانه در حال حاضر کالای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می شود لذا با محدودیت ورود کالاهای خارجی و مصوبات دولت باید تولید داخل و اشتغال زایی در جامعه رونق گیرد.

 

صدرالساداتی اظهار داشت:مشورت با برخی کارشناسان نشان داد که می توان طرح های خوبی از جمله طرح ایجاد موسسات خیریه اشتغال در استان ایجاد کرد که فعالیت های اشتغال زایی بومی استان را ترویج دهند .

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به ذخایر غنی کشور تصریح کرد:در کشور ثروت ،طرح، برنامه ریزی و ذهن هایی داریم که در سطح جهان در حال فعالیت هستند لذا با استفاده از منابع نیروی انسانی می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

 

صدر ساداتی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جامعه ایده آل باید همانند سال های ابتدایی انقلاب از خواسته ها و خودخواهی های مسئولان دولتی، حکومتی و افرادی که خود را دغدغه مند انقلاب می دانند،کم کرد تا عرصه برای فعالیت باز شود . بدین وسیله رضایت رهبر انقلاب را بدست آوریم.


ارسال نظرات