مادر شهید مدافع حرم:

غارتگران بیت المالی که به شهدا توهین می کنند برای کسب رای روحانی آن در و این در می زنند

شهدای مدافع حرم را از دست می‌دهیم آب از آب تکان نمی‌خورد و آن وقت اراجیف تحویل مردم می‌دهند؟ فتنه گران و غارت گران بیت المال با حضور در مازندران و این استان و آن استان چه کار می‌خواهند کنند؟ برای روحانی رای جمع کنند؟! به طرفداری از روحانی ای که به قول خود عمل نکرد؟
کد خبر: ۸۸۵۹۷۵۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مادر شهید رادمهر در واکنش به زمینه‌سازی برای سخنرانی کرباسچی در ساری گفت: کرباسچی و امثال آنها نیروهای کشورهای آمریکا و صهیونیست هستند.

عقیله ملازاده در گفت‌وگویی درباره سخنرانی و حضور کرباسچی در ساری اظهار کرد: می‌گویند که ما می‌توانیم با صحبت و مسائل دیگر صلح را در جامعه برقرار کنیم، تا به حال چه چکار کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه مسؤولان اجرایی کشور اصلا برای‌شان مدافعان حرم مطرح نیستند، افزود: اولین مسؤول اجرایی کشور ما اصلا اعزام نیروها را قبول ندارد، کدام‌شان تا به حال  دل‌شان به حال اسلام سوخته؟ کرباسچی چه قدمی را در ایجاد اصلاح مطلوب در جامعه بر داشته است؟

مادر شهید رادمهر با اشاره به اینکه  آنهایی که می‌گویند مدافعان حرم برای گرفتن پول و مسائل دیگر می‌روند الان می‌بینیم که حقوق‌های چند میلیاردی و چند صد میلیونی به جیب خودشان می‌رود، خاطر نشان کرد: این نفاق به رهبر، انقلاب و اسلام و نفاق به مذهب تشیع است، می‌توان گفت  آنها اعمال کشورهای خارجی مانند آمریکا، رژیم صهیونیست و انگلیس‌اند.

مادر شهید رادمهر با بیان اینکه انگلستان اعلام کرد که داعش را برای از بین بردن شیعه تربیت کرده است، افزود: می‌توان گفت این افراد همه‌شان نوکر و جیره‌خوار همین کشورها هستند، اینها ته مانده جام‌های غرب را مستانه می‌نوشند.

مادر شهید مدافع حرم با بیان اینکه مدافعان حرم که حرکت کردند از توانمندی‌ها و مهارت های بسیار بالایی برخوردار و از فرماندهان بزرگ نظامی کشور بودند، یاد آور شد: این افراد را از دست می‌دهیم آب از آب تکان نمی‌خورد و آن وقت اراجیف تحویل مردم می‌دهند؟ با این کار می‌خواهند چه کنند؟ برای روحانی رای جمع کنند؟ به طرفداری از روحانی که به قول خود عمل نکرد؟

وی با اشاره به قول صد روزه روحانی افزود: صدها روز صد روزه تمام شد هنوز هم نتوانسته است و الان به در و آن در می‌زند به هر آویزه‌ای چنگ می‌زند تا خود را نگه دارد برای چه؟

مادر شهید رادمهر در ادامه افزود: غرور، تکبر و منیت و دروغگویی‌شان و نهایت به فکر خود بودن است که اینگونه افراد را مجاب و در جامعه ما دعوت می‌کنند و خجالتی از شهیدان محمود رادمهر، کمالی اسدی سه شهید تازه مدافع حرم ندارند.

وی به 10 هزار و 400 شهید استان اشاره کرد و گفت: حتی رحم به شهدا هم نکردند، خون شهدا را زیر پا گذاشتند و اصلا اهمیتی برای شهدا قائل نشدند و افرادی که این گونه افراد را دعوت می‌کنند هیچ کدام از خانواده شهدا نیستند و به فکر جیب خودشان هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها