کار آفرین جوان زاهدانی با بیان اینکه با سرمایه یک میلیون تومان کار را آغاز کردم ، گفت: تولید کرم ها و روغن های گیاهی برای اولین بار در استان توسط واحد تحقیقات ناب در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
سید علی تحویلی کار آفرین جوان زاهدانی که با سرمایه یک میلیون تومانی با توجه به رشته تحصیلی اقدام به بازگشایی واحد تحقیقات و توسعه مواد آرایشی،بهداشتی و درمانی ارگانیک ناب در استان کرده در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال 95 با هزینه یک میلیون تومان کار تولید و پخش روغن شترمرغ، روغن های تسکین درد و کرم دست و صورت  را در این شرکت آغاز کردیم.
 
وی ادامه داد: جهت ارتقاء کارها با واحد گیاهان دارویی آمین، واحد تحقیقات پاتوژن و طب سنتی وارد فاز گیاهان دارویی گیاهی خوراکی شدیم.
تحویلی با بیان اینکه میزان در آمد بستگی به سفارش مشتری دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر سه نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و سود مختصری داریم.
 این کار آفرین یکی از مشکلات پیش روی خود را عدم معرفی و جا نیفتادن محصولات گیاهی ارگانیک در استان نام برد و افزود: بیشتر شهروندان تمایل به خرید محصولات شیمیایی دارند و اینکه شما بخواهید یک مخاطب را به سمت مصرف مواد ارگانیک تشویق کنید تا اطمینان کند زمان بر است و باید چندین نمونه استفاده کند تا مشتری ثابت شود.
 
مسئول واحد بهداشتی ارگانیک ناب گفت: دو نمونه کار برای تهیه روغن شتر مرغ انجام می دهیم، یکی خریداری روغن شترمرغ از خارج استان و دیگری تصفیه روغن شترمرغ برای مصارف درمانی در استان می باشد.
این کار آفرین که رشته تحصیلی خود را شیمی عنوان می کند ، تصریح کرد: با همکاری چند تن از دوستان که فوق لیسانس گیاهان دارویی بودند و نبود مواد آرایشی و بهداشتی ارگانیک در استان تصمیم گرفتیم در این بخش اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنیم .
 
وی در ادامه ضمن قدردانی از مسئولین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سبب حمایت های خوبی از کارآفرینان شد و توانستیم اسپانسر جذب کنیم.
وی ادامه داد: این نمایشگاه ها در برخی ارگان های مشابه نیز برپا می شد اما اجازه صحبت مستقیم با اسپانسر داده نمی شد اما در این نمایشگاه به کار آفرینان اجازه صحبت مستقیم داده شد.
تحویلی در ادامه بیان کرد: شهروندانی که تمایل به خرید محصولات ارگانیک دارند می توانند جهت سفارش محصولات به کانال تلگرامی  https://telegram.me/naborganic و یا با شماره تلفن 09158492742 تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات