مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان:
حجت الاسلام حسن شیبک در دیدار با خانواده معظم شهداء شهرستان دلگان گفت: همواره نیاز جامعه ما این است که روحیه شهادت‌طلبی، سلحشوری و استکبارستیزی حفظ شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۶۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، آیین تکریم و سرکشی از خانواده های شهدای دلگان با حضور مسئولان در این شهرستان انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان در این دیدار با بیان اینکه  ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: ما همواره مدیون این قشر ایثارگر هستیم.

وی با اشاره به اینکه بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان می دهد شهادت است، تصریح کرد: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز و معظم شهیدان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان دلگان با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم، گفت: همه وظیفه داریم نسبت به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های والامقام آنها احترام ویژه ای قائل شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک بیان کرد: همواره نیاز جامعه ما این است که روحیه شهادت‌طلبی، سلحشوری و استکبارستیزی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر صبر و استقامت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر نبود قادر به ایستادگی در برابر توطئه و دسیسه های دشمن نبودیم.

در پایان از خانواده های معظم شهیدان این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.
ارسال نظرات