متأسفیم از مسؤولانی که اجازه می‌دهند کرباسچی برای سخنرانی تبلیغات روحانی در انتخابات حتی وارد مازندران شود.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۶۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همسر سردار شهید اسماعیل حیدری نخستین شهید مدافع حرم مازندران با گله‌مندی از مسؤولان استانی با اشاره به اینکه مگر استاندار مازندران نمی‌داند مازندران 10 هزار و 400 شهید و شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است و کرباسچی را برای سخنرانی دعوت می‌کند،گفت: عمر سعد آمده بود در شهر ری حکومت کند اما آرزوی حکومت به اندازه دانه گندم در دلش مانده است.

زهرا غلامی امروز در گفت‌وگویی با اعلام اینکه حرف‌های کرباسچی سبب ناراحتی خانواده شهدا و دلسردی ما نسبت به واکنش مسؤولان شد، اظهار کرد: متأسفیم از مسؤولانی که اجازه می‌دهند کرباسچی برای سخنرانی تبلیغات انتخابات وارد مازندران شود.

وی با اشاره به اینکه ظاهراً مسؤولان ما پیام شهدا را درک نکردند، افزود: شهدا می‌گویند ما به ولایت لبیک گفته‌ایم همان‌طور که حضرت زینب(س) با تمام مصائب سختی‌ها را تحمل کرد تا پیام ولایت را به گوش جهانیان برساند.

همسر شهید سردار حاج اسماعیل حیدری اضافه کرد: غیرت پاسداران اجازه نداد لحظه‌ای سکوت کنند و در مقابل کشتار مردم مسلمان آرام بنشینند.

وی تصریح کرد: مسؤولان کشور فکر می‌کنند در دیپلماسی موفق بودند در حالی که چشم‌شان را در مقابل رشادت مردی‌های مدافعان حرم که در خارج از مرزهای کشور به شهادت رسیدند را بستند.

غلامی ادامه داد: وقتی دختر 9 ساله من وارد حرم حضرت رقیه(س) شد می‌گفت احساس می‌کنم این حضرت سر به روی پای من گذاشت و گفت زینب بابای تو برای ما به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: حال مسؤولان استانی برای رسیدن به پست و مقام اینگونه جواب خانواده‌های شهدا را می‌دهند.

همسر شهید سردار حاج اسماعیل حیدری با گله‌مندی از مسؤولان استانی با اشاره به اینکه مگر استاندار مازندران نمی‌داند مازندران 10 هزار و 400 شهید و شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است و کرباسچی را برای سخنرانی دعوت می‌کند، خاطرنشان کرد: عمر سعد آمده بود در شهر ری حکومت کند اما آرزوی حکومت به اندازه دانه گندم در دلش مانده است.

وی افزود: حرف شهدا به مسؤولان این است بعد از ما شما برای حفظ دین و انقلاب چه کردید.

غلامی با بیان اینکه کرباسچی‌ها برای پست و مقام شماها وارد مازندران می‌شوند، اظهار کرد: کرباسچی‌ها دین، قیام عاشورا و ارزش اسلامی و ولایت را زیر پا می‌گذارند لازم است حرف خانواده شهدا به گوش مسؤولان برسد.

وی افزود: خانواده شهدا بیش از این باید در مقابل سخنرانی سخیف کرباسچی اقدام می‌کردند سکوت ما به‌خاطر ولایت بود تا در زمان انتخابات کشور چند قطبی نشود.

همسر شهید حیدری نخستین شهید مدافع حرم مازندران با اعلام اینکه آرامش کنونی کشور در گرو ایثارگری و به شهادت رسیدن شهداست، گفت: اگر فرزندان ما با آرامش پا از خانه بیرون می‌گذارند به خاطر شهادت همسران و برادران ماست که در سوریه، خانطومان و حلب به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: فرزندان شهدا همیشه باید چشم به راه پدرانی باشند که ندیدند و یا یاد و خاطر پدر را به گور می‌برند اما فرزندان مسؤولان در آرامش کامل هستند و این آرامش را مدیون شهدا هستند.

غلامی لبیک به فرامین ولایت فقیه را بر همه فرض دانست و گفت: ما خانواده شهدا اعلام می‌کنیم اگر فردی پشت ولایت فقیه را خالی کند خدا او را ریشه‌کن کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها