هاشمی در نشست آموزشی اخذ رای الکترونیکی در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: حضورگسترده و حداکثری در انتخابات نومیدی دشمنان را در پی دارد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۷۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی در نشست آموزش جامع اعضای شعب اخذ رای و نماینده فرماندار در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود گفت: دشمنان ایران اسلامی از آن جایی که نتوانسته اند با ایجادانواع  فشارهای بیرونی به  نظام اسلامی ضربه بزنند، سعی دارند تا با ایجاد تردید در دل ملت انقلابی و تشویق آنان به پرهیز از مشارکت در این امر سیاسی، پایه های نظام و انقلاب را از درون سست کنند و تحت تاثیر قرار دهند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۲۵ شعبه دریافت رای در سطح شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد، ۴۷ شعبه سیار است.

هاشمی، با تاکید بر آمادگی فرمانداری ویژه شاهرود در برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک در سطح شهر، بیان کرد: زیرساخت های نرم افزاری،سخت افزاری و امکانات لازم برای فراهم کردن بستر مناسب انتخابات الکترونیکی ایجاد شده است.

فرماندار شاهرود گفت: بیش از چهار هزار نفر در ایام انتخابات به صورت مستقیم با ستاد انتخابات شهرستان شاهرود همکاری می کنند.

انتخابات در سطح شهر شاهرود به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود و به این منظور ۱۲۷ شعبه الکترونیکی آماده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها