باقری‌لنکرانی با اعلام اینکه وعده الهی حق است، یادآور شد: وعده الهی است که کسی که با دوستان خدا دوستی کند محبوب و کسی که با دشمنان باشد در مسیر دیگری قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۷۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کامران باقری‌لنکرانی در جمع مردم نکا در مسجد جامع این شهرستان با قدردانی از حضور مردم اظهار کرد: در شهرستان نکا توفیق حضور دارم که شهرستان شیعیان واقعی مولای ما امیرالمومنین(ع) است.

وی افزود: خیلی ها صحبت از تشیع می‌کنند و هزینه نمی‌دهند، اما شهرستان نکا در جنگ و اکنون در مقام دفاع از حرم، بیشترین ایثار را در ساحت مقدس شریعت انجام داده است.

وزیر اسبق بهداشت و درمان با بیان اینکه عده‌ای به حساب قدرت‌طلبی خود، ایثارگری‌های جوانان و فرزندان این سرزمین را نادیده گرفتند، گفت: عذرخواهی می‌کنم که برخی فکر می‌کنند آسایش ما مرهون نشست و برخواست با خارج است که امیدواریم چشم‌ها و دل‌ها باز شود.

این سیاستمدار اصولگرا افزود: سرمایه بزرگ ما  مردم هستند که دارای ارزش بالایی هستند که نباید حرفی زده شود که نتوان از عهده آن برآمد و کاری نکنیم که تاوان بدهیم.

باقری‌لنکرانی با اعلام اینکه وعده الهی حق است، یادآور شد: وعده الهی است که کسی که با دوستان خدا دوستی کند محبوب و کسی که با دشمنان باشد در مسیر دیگری قرار می گیرد.

وی گفت: ما قدردان شهدا و خانواده مدافع حرم هستیم که این شهدا در این دنیایی که برای همه ما عزیز است، پشت پا زدند به دنیا و زندگی راحت و هزاران کیلومتر آن طرف‌تر مدافع حرم شدند و مدافع مرزهای دینی ما شدند.

وزیر اسبق بهداشت و درمان ادامه داد: متأسفیم که عده‌ای در این ایام داعشی‌های اول انقلاب را خواستند تطهیر کنند و ما یادمان نمی‌رود که در اوایل انقلاب در همین استان بودند منافقینی که افراد بی‌گناه را ترور می‌کردند و امروز برخی‌ها اتاق عملیات مشترک با داعشی‌های فعلی دارند و تلاش دارند جنگ را به داخل بیاورند.

این فعال سیاسی بیان کرد: اگر قرار بود برجام ما را مصون نگه دارد که شغالان نمی‌آمدند و باید بدانیم حضور و وجود شهدای مدافع حرم، مانع حضور شغالان در منطقه شده است و افرادی که نمی‌خواهند این مسائل را بازگو کنند باید استغفار کنند.

باقری‌لنکرانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات هم مثل همه انتخابات است و اما چه شده است که در این انتخابات اتفاقی افتاده که رژیم صهیونیستی بیانیه می‌دهد که چنین رئیس جمهوری خوب است و وزیر امور خارجه قبلی آمریکا و کارشناسان خارجی برای ما تعیین تکلیف می‌کنند؟

وی افزود: دشمنان ما طوری حرف می‌زنند که انگار این انتخابات گلوگاهی شده است که اگر درست عبور کنیم، انقلاب حفظ می‌شود.

وزیر اسبق بهداشت و درمان ادامه داد: آنچه ما می‌دانیم نظام ما این است که نظام به دلیل قدرت بازدارندگی و وجود با خیر و برکت شهدای مدافع حرم در جهان جایگاه قدرتمند پیدا کرده است و کرنش به کدخدایان و تسلیم در مقابل مستکبران را نمی‌خواهد.

این مسؤول بیان کرد: باید بدانیم دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و اکنون بهترین راه را در این می‌داند که مشکلات اقتصادی را افزایش دهند و با نشان دادن در باغ سبز تلاش دارد تا مردم برای رسیدن به بهترین‌ها کوتاه بیایند و کرنش کنند.

باقری‌لنکرانی اضافه کرد: جهانی که در آن هستیم سرشار از درس است و کرنش در مقابل استکبار نابودی است و همانطور که قذافی و صدام که بیشترین کرنش را در مقابل دشمنان داشتند نابود شدند همه افرادی که تسلیم شوند چنین سرانجامی خواهند داشت تا دشمن آنان را دچار بحران نکند رها نمی‌کند.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند با مذاکره می‌توانیم امنیت را حفظ کنیم، خاطر نشان کرد: این طور نیست و وحی و عقل می‌گوید وقتی می‌توانیم مذاکره کنیم که قدرت داشته باشیم و اکنون کشور ما متکی به اقتدار است و اگر قدرت نبود، مذاکره‌ای هم نبود.

وزیر اسبق بهداشت و درمان ادامه داد: اکنون فشار اقتصادی در حال ایجاد نارضایتی در کشور است که طبیعی نیست ما در مجموعه منابع نفت و گاز مورد استحصال، رتبه اول دنیا را داریم و از نظر معادن بالاترین معدن با ارزش افزوده داریم و 10 میلیون نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی داریم و 4 میلیون در حال تحصیل و 40 درصد نیروی ما جوان است که همه از سرمایه‌های ما هستند اما همچنان مشکل اقتصادی داریم که این مسأله طبیعی نیست.

این فعال سیاسی با اشاره به مخارج دولت قبل و فعلی یادآور شد: مخارج دولت در آخر دولت دهم کمتر از 100 هزار میلیارد تومان بود و این در حالی است که در سال گذشته این مخارج به 290 هزار میلیارد تومان رسیده است و سه برابر شد.

باقری‌لنکرانی بیان کرد: چه شده است؟ آیا یارانه، حقوق و پرداخت به مردم هم با این مخارج دولت، سه برابر شده است که خرج دولت بالا رفته است؟ یک جای کار اشکال دارد و باید ببینیم چرا دولت گران شد در حالی که اثری بر زندگی مردم نداشته است؟

وی با اعلام اینکه ما می‌گوییم حجت‌الاسلام رئیسی اصلح است، گفت: ما این مسأله را بیان می‌کنیم چون رئیسی می‌خواهد عیب کار را برطرف کند.

وزیر اسبق بهداشت و درمان با اشاره به اینکه یک فساد سازمان یافته در دستگاه‌ها وجود دارد، افزود: فساد تنها در اختلاس نیست بلکه کمبود بهره‌وری، دور ریختن پول و بی‌برنامگی‌ها همه فساد است.

این مسؤول با اشاره به آمار و ارقامی در دو دولت گذشته و فعلی یادآور شد: 16 هزار میلیارد تومان هزینه بهداشت دولت در دولت نهم بوده است که این مبلغ در سال گذشته 58 هزار میلیارد تومان و 3.5 برابر شد.

باقری‌لنکرانی خاطرنشان کرد:امسال در بخش بهداشت و درمان گفتند 10 هزار میلیارد تومان از بیمه طلب دارند که توقع داریم رئیس جمهور در مناظره در این مورد توضیح دهد نه اینکه حمله کند، تحقیر کند و حرف دو پهلو بزند.

وی گفت: توضیح دهید این پولها چه شد؟ این که ندانید پول‌ها چه شده است و چگونه هزینه شده است، این بی‌تدبیری و سلیقه‌ای عمل کردن است.

این فعال سیاسی افزود: با توجه به اینکه بودجه سه برابری در بخش بهداشت و درمان انجام شد اما باز هم پول کم آمد و وقتی سؤال می شود برخی می‌گویند فکر کردیم 4 میلیون بیمه نشده داریم در حالی که 10 میلیون نفر شدند و در جای دیگری اعلام می‌کنند که فکر کردیم تعرفه 2 هزار میلیارد تومان است در حالی که 6 هزار میلیارد تومان بوده است.

باقری‌لنکرانی گفت: باید بدانیم با این اوضاع کار وزیر بعدی بسیار سخت‌تر است و باید بدهی‌های این دولت را به سختی جمع کند.

وی اظهار کرد: در شرایط حساسی قرار داریم و باید بدانیم وظیفه داریم وقتی به اصلح رسیدیم مردم را تشویق کنیم برای حضور بیشتر در انتخابات و از ناامیدی را از بین ببریم و بقیه را با خود همراه کنیم.

وزیر اسبق  بهداشت و درمان در پایان گفت: باید در این راستا تلاش کرده و افراد را به پای صندوق رأی بیاوریم و وقتی اصلح را شناختیم به بقیه هم بگوییم و تحولی در کشور شاهد باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها