خبرهای داغ:
نماینده مردم استان هرمزگان در خبرگان دز شهرستان لنجان گفت:

حضور مقتدرانه مردم درصحنه سایه جنگ را از سر کشور برداشته است

حجت‌الاسلام صدرالساداتی با تأکید بااینکه حضور مقتدرانه مردم درصحنه سایه جنگ را از سر کشور برداشته است نه اقدام دولت‌ها تصریح کرد: چرا دولت‌مردان برخلاف صحبت‌های رهبر معظم انقلاب ادعا می‌کنند که سایه جنگ را از سر کشور برداشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۰۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام صدرالساداتی شامگاه شنبه در جمع مردم لنجان با تأکید بااینکه حضور مقتدرانه مردم درصحنه سایه جنگ را از سر کشور برداشته است نه اقدام دولت‌ها تصریح کرد: چرا دولت‌مردان برخلاف صحبت‌های رهبر معظم انقلاب ادعا می‌کنند که سایه جنگ را از سر کشور برداشته‌اند.

 چرا برخلاف صحبت‌های رهبر معظم انقلاب ادعا می‌کنند که سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با کارگران کشورمان تصریح کرد: حضرت آقا در این دیدار به‌صراحت فرمودند که بنده از مسئولان اوقات‌تلخی دارم، خب باید دید که این اوقات‌تلخی رهبر انقلاب به چه موضوعات و چه افرادی برمی‌گردد.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه کسی که تمام فکر و ذکرش غرب است نمی‌تواند مشکلات کشور را مرتفع کند متذکر شد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بارها فرمودند که نامزدهای انتخاباتی به مردم قول بدهند که برای حل مشکلات کشور به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی تکیه کنند نه بیرون از مرزها!

کسانی که جیبشان از مال محرومان پرشده باشد نمی‌توانند برای مستضعفان برنامه‌ریزی کند

حجت‌الاسلام صدرالساداتی تأکید کرد: افرادی که زندگی اشرافی دارند و دستشان برخلاف آموزه‌های اسلامی بر سر سفره اغنیاست، به‌طور یقین درد مردم محروم را درک نمی‌کند.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم با بصیرت ما به کسی رای بدهند که آستینش را برای خدمت به محرومان بالا زده است نه اینکه با گرفتن حقوق‌های نجومی و وجود فساد در کشور موافق هستند.

 نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری  گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو از حضور در جبهه‌های نبرد علیه مشرکان کمتر نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی بابیان اینکه دشمنان از ماه‌ها قبل برای انتخابات ما برنامه‌ریزی کرده‌اند خاطرنشان کرد: آشتی ملی تنها یکی از طرح‌های دشمن برای برهم زدن نظم داخلی کشور بود که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

وی با اشاره به امضاء کردن مخفیانه توافق‌نامه ۲۰۳۰ یونسکو توسط دولت تدبیر و امید متذکر شد: فروختن نظام آموزشی در ماجرای امضاء سند ۲۰۳۰ خیانت به کشور است و مسئولان ذی‌ربط باید پاسخگوی چنین رسوایی باشند.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خواص جامعه به‌ویژه دانشگاهیان کشور به‌راحتی از کنار امضاء مخفیانه این سند نگذرند اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور باید با صدور بیانیه‌های متعدد پیگیر این کارشکنی باشند.

ارسال نظرات