پس از حضور «رهايي از بهشت» به عنوان فيلم افتتاحيه روز انيميشن كن كه در بخش رقابتي اين جشنواره مهم به نمايش درخواهد آمد، اين فيلم در دو جشنواره بين‌المللي ديگر نيز در بخش رقابتي پذيرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۱۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، پس از حضور «رهايي از بهشت» به عنوان فيلم افتتاحيه روز انيميشن كن كه در بخش رقابتي اين جشنواره مهم به نمايش درخواهد آمد، اين فيلم در دو جشنواره بين‌المللي ديگر نيز در بخش رقابتي پذيرفته شده است. 
جشنواره بين‌المللي فيلم«آكوليد» كاليفرنيا و جشنواره بين‌المللي فيلم«سن پترزبورگ (يوروفست)» جشنواره‌هايي هستند كه «رهايي از بهشت» در آنها به نمايش درخواهد آمد. 
زبق آمار مجله مووي ميكر، جشنواره آكوليد كاليفرنيا يكي از ۵۰ جشنواره برتر جهان است كه برگزيدگان آن موفق به دريافت جايزه اسكار و اِمي شده‌اند. اين جشنواره در تاريخ ۱۳ ژوئن برگزار مي‌شود. 
در جشنواره بين‌المللي يوروفست سن پترزبورگ نيز سالانه آثار برتر و باكيفيتي به نمايش درمي‌‌آيد كه اين جشنواره در سال جاري از سوم ژوئن آغاز مي‌شود.
«رهايي از بهشت» در آخرين سانس سي‌و‌پنجمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد و گرچه منتقدان نقدهاي بسيار مثبتي براي آن نوشته‌اند اما مورد كم‌لطفي هيأت داوران اين جشنواره داخلي قرار گرفت.
ارسال نظرات