خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد:

استفاده از اموال دولتی در تبلیغات روحانی در دانشگاه فرهنگیان قزوین

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با مشهود خواندن دو تخلف آشکار استفاده از اموال دولتی برای معرفی یک کاندیدا که هم مدیران و هم مکان اجرا کاملا دولتی است، گفت: به جای استفاده از حضور افراد مسئله‌دار و هتاک به مدافعان حرم از نمایندگان مجلس و رجال سیاسی و اساتید بهره ببریم.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۱۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج د رقزوین، در مورد سوءاستفاده از امکانات آموزش و پرورش برای تبلیغات و برگزاری میتینگ انتخاباتی حسن روحانی با سخنرانی غلامحسین کرباسچی در دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: ما به شدت و به دو دلیل مخالف این موضوع هستیم. دلیل اصلی این است که ستاد روحانی دارد از امکانات دولتی سوءاستفاده می‌کند و اینکه دانشگاه فرهنگیان قزوین یک دانشگاه دولتی است.

وی افزود: به اذعان رئیس دانشگاه این فشار از سوی شخص استاندار است که دانشگاه را تحت فشار می گذارد که شما باید سالن در اختیار این ستاد قرار دهید و حالا اگر در آینده هم ستاد دیگری از شما سالن درخواست کردند و اگر مجوز فرمانداری داشتند شما سالن بدهید و مدعی هستند که فرمانداری برای این برنامه مجوز صادر کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین ادامه داد: نکته مهم این است که هم عوامل اجرایی، دولتی هستند  و هم مکان دولتی است که سالن آمفی تئاتر که برای دانشگاه فرهنگیان است و نباید فضای انتخاباتی در آن جریان یابد. علاوه بر آن خود کمیسیون دانشجویی استان و معاون سیاسی استان نامه زدند که در دانشگاه ها له یا علیه هیچ کاندیدی نباید اجازه اجرای برنامه داده شود و خودشان هم به بخشنامه خودشان عمل نمی کنند و زیر سوال می برند.

برزگر اضافه کرد: اینها دارند از فضای دانشگاه فرهنگیان له یا به نفع کاندیدی برای اجرای برنامه استفاده می کنند؛ در صورتی که قرار بود فقط در شکل مناظره یا کرسی برای دو کاندید یا نمایندگانشان اجرا شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نکته دوم این است که کرباسچی به عنوان هتاک به مدافعان حرم مطرح است و امروز صبح خانواده شهدای مدافع حرم پس از اطلاع از حضور کرباسچی در دانشگاه به شدت به فرمانداری اعتراض کرده و معترض حضور وی در دانشگاه شدند و گفتند بعد از ظهر جلسه را به هم می زنیم و نمی گذاریم این فرد فاسد وارد دانشگاه شود و خون شهدا را پایمال کند.

برزگر تصریح کرد: مسئولین استان که به نوعی مسئولین نظام محسوب می شوند نباید زمینه را برای حضور این افراد فراهم کنند؛ این همه افراد سیاسی داریم از نمایندگان مجلس گرفته تا اساتید دانشگاه و رجال سیاسی دولت فعلی و دولت اصلاحات؛ چرا زمینه را برای حضور آدم هایی که مورد و علامت سوال دارند فراهم می کنند که حواشی درست کنند و مدام می گویند فضا را امنیتی می کنند.

وی با انتقاد از عملکرد اخیر روسای دانشگاه‌ها عنوان کرد: جمعه گذشته قرار بود برنامه ای درون تشکیلاتی توسط بسیج دانشجویی با پخش کلیپ پنج دقیقه ای تحت عنوان مستند معرفی فیلم فروشنده برگزار شود که به بهانه انتخاباتی بودن آن مانع شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: در این مورد دو تخلف آشکار استفاده از اموال دولتی که هم مدیران و هم مکان اجرا کاملا دولتی است و استفاده از اموال دولت برای معرفی یک کاندیدا و هم حضور یک شخص هتاک به شهدای مدافع حرم که داغ دل خانواده مدافعان حرم را تازه می کنند به جای تسکین آلام آنها مشهود است.

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها