خبرهای داغ:

برگزاری نشست روشنگری در پاوه

نشست نهضت روشنگری حوزه شهدای نوریاب پاوه با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت شهید عزیزی دشه در مسجد جامع این روستابرگزارگردید.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از پاوه، نشست نهضت روشنگری  حوزه شهدای نوریابپاوه با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت شهید عزیزی دشه در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
 
 
در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه اهداف استکبار در انتخابات پیش رو را تشریح نمود و گفت: یک عده  از دشمنان منطقه که به دو دسته تقسیم می شوند1- تکفیری ها 2- عربستان سعودی می خواهند که امنیت و نظم جامعه کنونی را به مداخله و هرج و مرج بکشانند.
 
 
 
 
غلامی گفت: در عرصه انتخابات ابتدا همه باید حضور حداکثری داشته باشیم همانگونه که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) تاکید نمودند و همه باید با بصیرت و آگاهی فرد اصلح که در خط رهبری و ولایت بتواند مشکلات مردم را حل کند و هیچگاه در مقابل امریکای جهانخوار از خود ذلت نشان ندهد انتخاب کنیم و سکان کشور را به دست کسی بدهیم که با عزت و اقتدار کشور را به اهدف عالی خود برساند.
 

وی در ادامه گفت: امروز دشمن روی نفوذ کارمی کند و دشمن امروز به شدت در تلاش است تا نفوذ را در بین مسئولان اجرایی نمایدلذا ما باید شاخصه هایی که توسط مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  انجام می شود را در بین مردم تبیین نماییم.


ایشان اشاره ای نیز به حمله تروریستی که در شرق کشور و در مرزهای سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد و باعث به شهادت رساندن چند تن از مرزبانان غیور کشورمان شدند داشتند.

 

وی در پایان نیز در رابطه با سند 2030 که مربوط به یونسکو می باشد مباحثی را ارائه نمودند و گفت: این سند که اخیرا رهبر انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان کشور فرمایش نمودند. مطالبی که در این سند آمده بود این بود که می خواستند درسهای علوم دینی و قرآنی را تا سن 10 سالگی ممنوع نمایند و همچنین می خواستند معضل همجنس گرایی را در بین کلیه مدارس سراسر کشور رایج بکنند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار