عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس :

مردم بین حامیان «رونق تولید» و بانیان «تعطیلی‌ها» انتخاب عقلایی داشته باشند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تولید داخلی بستر ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: مردم باید توجه داشته باشند که تنها با استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی اقتصاد کشور رونق می گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۷۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، عزت‌الله یوسفیان ملا ،عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باید به برنامه های کاندید ها توجه ویژه داشته باشند گفت: برنامه های کاندید ها باید عقلایی باشد. یعنی برنامه هایی باشد که قابل لمس و قابل اجرا باشد.

 وی ادامه داد: ای کاش کاندیدهای محترم در راستای برنامه توسعه برنامه های سیاست خارجی و اقتصادی خود را بیان می کردند. اما در حال حاضر هم مردم باید به کاندید هایی رأی دهند که برنامه های اقتصادی مهم دارند.

 یوسفیان ملا بیان کرد:طبق قانون اساسی رئیس جمهور عالی ترین مقام اجراییکشور بعد از رهبری است.مردم برای آینده خود باید با دقت انتخاب کنند.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد:اگر نتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم به اهداف فرهنگی و انقلابی دست نمی یابیم. در شرایط فعلی باید توجه کنیم که کاندید مورد نظر توجه به مسائل اقتصادی را در دستور کار داشته باشد. 

 یوسفیان ملا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه به مسائل اقتصادی اظهار داشت:باید حل مشکلات اقتصادی در برنامه های کاندیدها عملیاتی شود.

وی حمایت از تولید داخلی را بسترساز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: ضرورت دارد از ظرفیت ها و توان داخلی به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است بهره گیری شود که می تواند اثرگذاری شایسته ای در امور مختلف داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار