خبرهای داغ:
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: برای شرکت در انتخابات نیازی به همراه داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۸۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیف اله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم بدانند برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.

وی افزود: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: زمان صدور کارت ملی هوشمند را به حداقل یک ماه رسانده ایم اما بازهم با این وجود صدور کارت ملی هوشمند را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده ایم.

ابوترابی افزود: درخواست صدور کارت ملی هوشمند از سوی دفاتر گرفته می شود ولی صدور آن بعد از انتخابات خواهد بود.

وی افزود: سازمان ثبت احوال و ادارات تابعه آن حتی در روز برگزاری انتخابات آماده ارائه شماره ملی به افرادی است که تا کنون این شماره را دریافت نکرده اند.

ابوترابی گفت: ساعت کاری مراکز ثبت احوال تغییری نکرده و این مراکز روزهای پنجشنبه هم فعال است و ستاد ویژه‌ای در ثبت احوال برای رفع مشکلات شناسنامه‌ها، در 1037 نقطه کشور تشکیل شده است و دفاتر پیشخوان و پست هم دراین زمینه با ما همکاری می کنند و در آماده باش هستند.

وی گفت : این افراد می توانند به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند و در روز برگزاری انتخابات نیز در شهرستان ها و مراکز استان ها از طریق تلفن افراد فاقد شماره ملی می توانند این شماره را دریافت کنند تا همه افراد واجد شرایط بتوانند در انتخابات شرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها