خبرهای داغ:

«سرزمین نخبگان» در شبکه افق

ستند «سرزمین نخبگان» یکشنبه 24 اردیبهشت با موضوع فعالیت‌های علمی یکی از برنامه‌نویسان جوان و خلاق کشورمان روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۹۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجموعه مستند «سرزمین نخبگان» که به زندگی و فعالیت از نخبگان ایرانی می پردازد این بار همراه خواهد بود با یکی از نخبگان صنعت نرم افزار ایران به نام «هادی ویسی»، جوان خوش ذوق و خلاقی که برنامه نویسی را عشق و علاقه اصلی خود می داند و با تلاش فراوان توانسته است به همراه تیمی که دارد، برنامه ای برای تبدیل گفتار به نوشتار فارسی ابداع کند.

او نام این برنامه را «نویسا» گذاشته، نرم افزاری که شاید بکار خیلی از افراد از خبرنگاران تا تایپست های حرفه ای بیاید.

ویسی متولد سال 1360 در شهرستان سقز از استان کردستان است که در سال 1378 در دوره کارشناسی مهندسی رایانه در دانشگاه شیراز پذیرفته شد و از سال 1382 تا 1384 در کارشناسی ارشد مهندسی رایانه گرایش هوش مصنوعـی در دانشگاه صنعتی شـریف تحصیل کرد؛ او در سال 1384 در دوره دکترای معماری رایانه در همین دانشگاه پذیرفته شد.

این برنامه نویس هوشمند ایرانی که یکی از کارآفرینان کشور هم محسوب می شود در این قسمت از سرزمین نخبگان به شرح فعالیت های حرفه ای و برنامه نویسی خود می پردازد.

محمد علی فارسی و مهدی جعفری، تهیه کننده و کارگردان مجموعه سرزمین نخبگان هستند که یکشنبه 24 اردیبهشت ساعت 18 از شبکه افق پخش می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار