با برگزاری مجمع انتخابی :

غلامعباس کزازی بعنوان رئیس هیات ناشنوایان استان مرکزی انتخاب شد شد

مجمع انتخابی هیات ناشنوایان استان مرکزی با حضور دبیر فدراسیون ناشنوایان کشور برگزار و غلام عباس کزازی با اکثریت آرا برای چهار سال دیگر ریاست این هیات را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۱۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی ؛ مجمع انتخابی هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مرکزی صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار و طی آن غلام عباس کزازی به‌عنوان رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان انتخاب شد.

کزازی تنها کاندیدای تصدی ریاست این هیات بود که با کسب 11 رأی برای چهار سال دیگر ریاست این هیات را بر عهده گرفت / وی پیش از این نیز ریاست این هیات را بر عهده داشت.

غلامعباس کزازی رییس هیات ورزشهای ناشنوایان‌ استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی گفت : هم‌اکنون ورزشکاران ناشنوا در سالن‌های چند منظوره و در بدترین ساعت تمرین می‌کند که در پرورش جسم و روح آنان اثرگذار نیست.
 
وی ادامه داد : ‪۱۵۰‬ورزشکار زن و مرد ناشنوا در رشته‌های کشتی، دو ومیدانی شطرنج، والیبال، تنیس روی میز، شنا وتیراندازی فعال هستندکه وجود یک سالن اختصاصی مشکلات این قشر را برطرف می‌کند.
 
کزازی افزود: خوشبختانه با رعایت مسایل بهداشتی سالانه شاهد کاهش تعداد افراد ناشنوا هستیم اما برای خدمت رسانی در بخش ورزشی برای ناشنوایان نباید غافل شد.
 
وی تصریح کرد : به‌همین علت اگر انگیزه افراد ناشنوا در بخش ورزش کم رنگ شود تیم از ارنج اصلی می‌افتاد و مسابقه و تمرینی انجام نمی‌شود.
 
رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مرکزی خاطر نشان کرد : باید به قهرمانان المپیکی و جهانی ناشنوایان نیز توجه کرد تا انگیزه دیگر افراد ناشنوا برای حضور در رشته‌های ورزشی بیش از پیش فراهم شود.
 
کزازی در ادامه گفت: باید افرادی که ناشنوایان را آموزش می‌دهند در ارتباط اشاره‌ای از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند تا بتوانند به درستی مفهوم را منتقل کنند.
 
وی افزود: ورزش می‌تواند افراد ناشنوا را به زندگی اجتماعی امیدوارتر کرده‌و آنان را بهتر به عرصه جامعه وارد کند.
 
رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان مرکزی در پایان افزود : همچنین با فرهنگ‌سازی می‌توان به جامعه آگاهی داد که ناشنوایی یک محدویت بوده و ناتوانی نیست.
ارسال نظرات