امیدوارم با دعای خیر شما علما و نمازهای شبانه شما توفیقی شود تا بتوانم برای اداره کشور موثر باشم. از آنجا که بسیاری از خانواده‌های ایرانی زندگانی سختی دارند، بنده را وادار به حضور در عرصه انتخابات و اجرایی کشور کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران و جمعی از علمای استان اظهار داشت: بسیاری از چهره‌های علمی و فقهی استان با بنده آشنا بوده و عشق مردم در استان‌های کشور را در این دیدارها احساس می‌کنم.

وی افزود: بهترین شکل برای بنده در عالم خادمی آستان قدس رضوی بود ولی ورود بنده در عرصه انتخابات که امیدوارم با دعای خیر شما علما و نمازهای شبانه شما محقق شود، بدین منظور بود که بتوانم برای اداره کشور موثر باشم. از آنجا که بسیاری از خانواده‌های ایرانی زندگانی سختی دارند، بنده را وادار به حضور در عرصه انتخابات و اجرایی کشور کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: امکان رفع مشکلات کشور از طریق منابع داخلی میسر بوده و مشکل اساسی امروز کشور "ضعف در مدیریت اجرایی" است. با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات کشور برطرف می‌شود و امیدواریم از هدایت‌ها و حمایت‌های علما در مازندران بهره‌مند شویم.

 در این دیدار آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: استان مازندران محروم بوده و کشاورزی و صنعت آن رشد نیافته است. در صورت توجه ویژه مسئولان به توسعه کشاورزی و صنعتی جوانان، بیکاری کمتری در استان خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد: امیدواریم ملت ایران در 29 اردیبهشت امسال حضوری پر‌شور در انتخابات داشته و بار دیگر توطئه‌های استکبار را با حضورشان نقش بر آب کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها