عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سند 2030 یونسکو با اهداف استعماری و استکباری طراحی شده و اساس اسلام را به رسمیت نمی شناسد.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالقاسم خسروی شب گذشته در همایش حماسه حضور در تربت حیدریه اظهار کرد: برای تدوین سند بنیادین آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی زحمات فراوانی کشیده شد، اما دولت یازدهم حاصل این همه تلاش را کنار گذاشت و آنچه را که مد نظر خودشان بود، جایگزین کردند که اساس اسلام را به رسمیت نمی شناسد.
 
وی در بخش دیگری به اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: ابتدا خودشان اعلام کردند مبلغ هشت هزار میلیارد تومان و بعد مشخص شد مبلغ فراتر از آن و ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
 
نماینده سابق مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اینکه دولت یگوید در زمینه اشتغال کارهای فراوانی صورت گرفته، دروغ است، زیرا حداقل در همین تربت حیدریه ۳۰ کارخانه آجرپزی در این مدت چند سال تعطیل شده است.
 
وی به انتخابات سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: عده ای فتنه گر در مقابل ۴۰ میلیون رای مردم ایران آشوبی به پا کردند که نتیجه آن تحریم هایی بوده که تا امروز نتیجه اش را شاهد هستیم.
 
عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را مهمترین اولویت برای مردم دانست و بیان کرد: حضور مردم باعث آبروی نظام و بالا رفتن امنیت ملی خواهد بود که با انتخاب افراد اصلح برای پست های کلیدی می توان کشور را از بحران های بوجود آمده نجات داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها