امام‌جمعه خلیل‌آباد گفت: بیش از 81 کشور جهان، داعش را در سوریه ازنظر نظامی، نیرو، اطلاعات نظامی تجهیز می‌کنند و درواقع سوریه باتلاقی برای استکبار جهانی و کشورهای عربی مرتجع شده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به فرارسیدن روز مستضعفان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های دولت امام زمان (عج) برداشتن فاصله‌های طبقاتی است و در آن زمان دیگر کلمه‌ای به اسم سرمایه‌دار و مستضعف وجود نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه روز میلاد امام زمان(عج) به‌عنوان روز سربازان گمنام نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از نقش وزارت اطلاعات آشکار نیست و تنها بخشی از نقش آنان را شاهد هستیم.

امام‌جمعه خلیل‌آباد همچنین تصریح کرد: سیاست‌گذاری اصلی وزارت اطلاعات با عوض شدن دولت تغییر نمی‌کند و با تغییر دولت‌ها مسئولیت اصلی خود را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از سیاست‌هایی که امروزه در سوریه و ارتباط قابل‌قبول با کشور روسیه وجود دارد به سیاست اصلی نظام جمهوری اسلامی ارتباط پیدا نمی‌کند و بسیاری از مسئولان در قوه مجریه در جریان سیاست‌های نظامی و امنیتی کشور نیستند.

ناهیدی بابیان اینکه سیاست‌های خارجی کشور در سوریه زیر نظر مقام معظم رهبری دنبال می‌شود، اذعان کرد: بیش از ۸۱ کشور جهان، داعش را در سوریه ازنظر نظامی، نیرو، اطلاعات نظامی تجهیز می‌کنند و درواقع سوریه باتلاقی برای استکبار جهانی و کشورهای عربی مرتجع شده است.

وی تابعیت محض از ولایت‌فقیه، قانون‌مدار و مردمی بودن را از ویژگی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) از قدرت و اطلاعات خود در چارچوب مسائل قانونی و شرعی استفاده می‌کنند.

انتخابات باید درنهایت آرامش برگزار شود

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) تأکید کرد: یکی از برنامه‌های دشمن در کشور به انتخابات مربوط می‌شود.

وی بابیان اینکه انتخابات باید درنهایت آرامش، امنیت و صیانت از آرا برگزار شود، ابراز کرد: دشمن هرگز تاب دیدن یک انتخابات باشکوه و سالم در ایران را ندارد و با فضاسازی‌هایی که انجام می‌دهد به دنبال بر هم زدن امنیت انتخابات و کشور است.

حجت‌الاسلام ناهیدی در پایان با تأکید بر اینکه برخی از کشورها در ظاهر امن است درصورتی‌که ناامنی در این کشورها موج می‌زند، اظهار کرد: دشمنان تصور می‌کنند که انتخابات فرصت مناسبی برای بر هم زدن نظم جامعه و ایجاد آشوب و فتنه در ایران است.


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها