با حضور عصرگاهی مردم مازندران و ساعتها انتظار در مصلی و خیابانهای اطراف انجام شد
ولایتمداران و انقلابیون راه مقاومت در ساری با در دست داشتن پلاکارد هایی خواسته خود را اعلام می کردند و شعار می دادند که؛ نصر من الله وفتح القریب ننگ به این نامزد مردم فریب ، شعار هر ایرانی خداحافظ روحانی، و در حمایت از نامزد ولایتمدار و راه مقاومت و خادم صادق و دلسوز به مستضعفین و محرومین شعار می دادند، مازندران یک کلام رئیسی والسلام.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۸۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی که از صبح امروز وارد خطه شمال ایران شده و پس از سخنرانی در جمع مردم گرگان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، وارد استان مازندران شد و در بدو ورود به این استان مورد استقبال مردم شهرستان گلوگاه و بهشهر قرار گرفت. 

وی همچنین در مسیر عزیمت به سوی ساری مورد استقبال مردم شهرستان میاندرود و نکا قرار گرفت و در سه‌راه اسلام‌آباد مردم این منطقه از این خادم مردم استقبال کردند.

بیش از 5 هزار نفر از مردم استان مازندران در مصلی بزرگ ساری حضور یافتند. اگرچه ظرفیت مصلی از 3 هزار نفر تجاوز نمی‌کند خیابان‌های اطراف مصلی نیز مملو از جمعیت شده است. حضور پرشور زنان و مردان با پلاکاردهایی با مضامین "سلام بر ابراهیم" و "حزب‌الله پیروز است، سازش نمی‌پذیرد" و شعارهایی در حمایت از این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سر داردند.

زنان و مردان، پیران و جوانان با اشاره به وضعیت بد اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق کوچکترین وعده دولت مستقر طی 4 سال از وضع بد معیشتی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی با مو ضوعات پلمپ و بتن ریزی مراکز هسته ای ، عدم لمس تحول و رفاه در زندگی آحاد جامعه بعد از باصطلاح برجام بی فرجام و ضربات متعدد از سوی آل سعود و نیز تسلیم پذیری دولت برای تغییرات سیستم آموزش و پرورش و اجرای بی سرو صدا و خاموش سند2030 اعتراض به وضع موجود داشتند.
  ولایتمداران و انقلابیون راه مقاومت در ساری با در دست داشتن پلاکارد هایی خواسته خود را اعلام می کردند و شعار می دادند که؛ نصر من الله وفتح القریب    ننگ به این نامزد مردم فریب ، شعار هر ایرانی خداحافظ روحانی، و در حمایت از نامزد ولایتمدار و راه مقاومت و خادم صادق و دلسوز به مستضعفین و محرومین  شعار می دادند، مازندران یک کلام  رئیسی والسلام، ای پسر فاطمه حمایتت می کنیم، سید مظلوم ما رئیس جمهور ما،  ما اهل کوفه نیستیم  علی تنها بماند  ، مواضع انقلابی و سیاسی خود را از هم اینک مشخص کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها