فرمانده سپاه اسکو:

مردم پای صندوق های رای به ندای رهبری لبیک می گویند

فرمانده سپاه اسکو با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، گفت: مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای، بار دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت و پایه های فتنه دشمنان قسم خورده به ایران اسلامی را متزلزل خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۰۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تاکید بر فصل الخطاب بودن فرمایشات رهبری در زمینه انتخابات، بیان کرد: چشم نظام و مردم ایران در انتخابات، فقط به رهبر فرزانه انقلاب است چراکه ایشان همه فتنه ها و توطئه های دشمن را به خوبی رصد و نقشه دشمنان را خنثی می کنند.

وی اظهار داشت: دشمن نشان داده است که برای از بین بردن انقلاب و ارکان آن از هیچ برنامه ای فروگذاری نخواهد کرد، بنابراین حفظ دستاوردها، ارکان انقلاب و خنثی کردن توطئه های دشمنان از رسالت های ملت ایران است تا با بصیرت خود توطئه های دشمنان را شناسایی و فرمایشات رهبری انقلاب را فصل الخطاب قرار دهند.

رشیدی اضافه کرد: مردم بیدار و با بصیرت در همه حال می توانند تأثیرگذار بوده و در مواقع خطر، با شناسایی اهداف دشمنان می توانند نقش تعیین کننده ای در حمایت از اسلام، انقلاب و ولی فقیه ایفا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار