عصر روز گذشته تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات و وضعیت اقتصاد در چهار سال گذشته در محل کافه انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۱۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، عصر روز گذشته تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات و وضعیت اقتصاد در چهار سال گذشته در محل کافه انتخابات دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

نقد عملکرد اقتصادی دولت در چهار سال گذشته، تاکید بر لزوم بهبود شرایط تولید و اشتغال و اشاره به اینکهتداوم عملکرد و سیاست های چهار سال گذشته دولت فاجعه اقتصادی به همراه خواهد داشت از جمله موارد مطرح شده توسط دانشجویان در این تریبون آزاد دانشجویی بود.

دانشجویان با اشاره به بی ثمر بودن برجام در رفع تحریم ها و گشایش اقتصادی، قرارداد های بین المللی امضا شده در این چهار سال نظیر FATF و IPC و پاریس را مایه شرمساری دانستند و اظهار داشتند: فساد و اشرافی گری مسئولین دولتی آن ها از واقعیت جامعه دور کرده و باعث شده اطلاع درستی از وضع زندگی و معیشت مردم به خصوص نیازمندان نداشته باشند.

افزایش هزینه و مخارج دولتی، رانت خواری و فساد نزدیکان مسئولین دولتی،ارائه آمار های غلط و کاهش صادرات و افزایش بی رویه صادرات و قاچاق از دیگر مواردی بود که دانشجویان دانشگاه آزاد یزد به ان ها اشاره کردند.

از سوی دیگر دانشجویان موافق سیاست های دولتی در حوزه اقتصاد شرایط کنونی را حاصل عملکرد دولت دهم دانستند و اظهار داشتند که بهبود شرایط تا چند سال آینده ممکن نیست که مورد انتقاد جدی دانشجویان قرار گرفت.
ارسال نظرات