دستگیری کلاهبرداران ۵ میلیاردی در بندر خمیر

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از دستگیری دو کلاهبردار که از کشاورزان ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛سرهنگ سعید رافت ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی دریآگا دو فقره شکایت کلاهبرداری از کشاورز در روستای کهورستان شهرستان خمیر, پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
 

وی افزود :پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر با هویت جعلی در ابتدا با شیوه زیرکانه و جلب اعتماد کشاورزان مقادیری زیاد گوجه فرنگی ارزش ۵میلیارد ریال از آنان خریداری کرده و در فرصت مناسب بدون هیچ رد  و نشانی متواری شده و تلفن خود را پاسخگو نیستند.

 
 

این مسئول انتظامی ادامه داد : پس از انجام تحقیقات، کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های فنی و پلیسی محل سکونت متهمان در شهرستان بوکان شناسایی شد.

 

فرمانده انتظامی بندر خمیر اذعان داشت:ماموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به محل سکونت متهمان در آذربایجان غربی اعزام و با همکاری دستگاه قضایی و کارکنان انتظامی آن ماموران، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را در دستگیر و به شهرستان بندرخمیر منتقل کردند.

 

سرهنگ رافت تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور قرار ۱۰ میلیارد ریالی به صورت تحت الحفظ در اختیار مراجع انتظامی و قضایی قرار گرفتند تا حق کشاورزان زیان دیده پس گرفته شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار