خبرهای داغ:
مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس از چاپ کتاب‌های شهید آیت‌الله ربانی و شهید اسلامی‌نسب در مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

سید محمدمهدی پوریزدان‌پرست  از چاپ کتاب‌هایی با موضوع زندگی شهید آیت‌الله ربانی و شهید اسلامی‌نسب خبر داد و اظهار داشت:  کتاب شهید اسلامی‌نسب به قلم مجید ایزدی و کتاب آیت‌الله ربانی به قلم محمدعلی یزدانی نوشته شده است. 

وی با بیان اینکه پرداختن به زندگی بزرگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان فارس از برنامه‌های اصلی دفتر ادبیات پایداری است، گفت: مراحل مصاحبه این دو کتاب تمام شده و پس از تدوین و ویراست نهایی اواخر تابستان یا اوایل مهرماه چاپ و منتشر می‌شود. 

پوریزدان‌پرست از تهیه دو کتاب با موضوع دفاع‌مقدس نیز خبر داد و افزود: کتاب خاطرات خانم نعمت‌اللهی از فعالان انقلابی شیراز با نام چند حبه قند آماده چاپ است که در آن خاطرات مربوط به اعزام نعمت‌اللهی به‌عنوان پرستار به کردستان در زمان جنگ، دیدار با امام خمینی (ره) و غیره می‌پردازد. 

مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس بیان کرد: کتاب دیگر با موضوع دفاع‌مقدس مربوط به خاطرات ناخدا رضایی از تکاوران نیروی دریایی در زمان جنگ است.

وی از ثبت خاطرات آیت‌الله ایمانی از دوران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این کتاب به علاوه کتابی درباره خاطرات مهندس طاهری از فعالان به نام و موثر انقلاب اسلامی در شهرستان کازرون در مراحل تدوین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها