خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی شعر سرای مهر خبر داد و گفت: این مراسم با شعرخوانی و معرفی نفرات برگزیده جشنواره برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۳۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
حجت‌الاسلام حمید مقامی در جمع خبرنگاران در تشریح چگونگی برگزاری این مراسم  اظهار داشت: از زمان آغاز این رویداد ملی تاکنون 420 اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این تعداد 18 اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره ملی سرای مهر معرفی می‌شود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی شعر «سرای مهر» با بیان اینکه این جشنواره در بخش ویژه با محوریت حضرت زهرا سلام الله علیها؛ الگوی ماندگار قنوت و قناعت» شاعران سراسر کشور را به این رویداد بزرگ دعوت می‌کند، گفت: این رویداد ملی برای دومین مرتبه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان شیراز برگزارمی‌شود. 

مقامی بیان کرد: دومین جشنواره «سرای مهر»  با شعرخوانی شعرا و ادبای  مطرح کشور به مدت دو روز در 20 اردیبهشت ماه امسال در سالن سینا و صدرا اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی شعر سرای مهر اظهار داشت: یکی از علت‌هایی که سبب شد این جشنواره زبانزد شود میزان استقبالی است که از دوره نخست آن صورت گرفته و بیش از 120 نفر برای این جشنواره آثار ارسال کردند.

مقامی با اشاره به راه‌اندازی سایت جشنواره سرای مهر گفت: آثار برگزیده در قالب یک کتاب نفیس تهیه و منتشر می‌شود همچنین  سایت دائمی جشنواره به نشانی sarayemehr.net این امکان را فراهم ساخته که دسترسی به آثار دوره اول جشنواره به شکل مکتوب در اختیار همگان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها