خبرهای داغ:

۱۵ تفاهم‌نامه برای توسعه ورزش همگانی در فارس امضا شد‌

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس از انعقاد ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های دولتی و خصوصی فارس برای توسعه ورزش همگانی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۴۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
سیروس پاک فطرت، امروز در حاشیه بازدید از شرکت آرد خوشه فارس که در یکی از مناطق کمتربرخوردار شیراز ساخته شده و تاثیربسزایی در اشتغالزایی جوانان ساکن در این منطقه داشته است، اظهار داشت: توجه به ورزش آن هم ورزش همگانی در کنار تولید و اشتغال یک ضرورت است و باید مورد توجه فعالان صنایع قرار گیرد.

پاک‌فطرت خواستار حمایت و مشارکت بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌های خصوصی از ورزش‌های همگانی به ویژه پیاده‌ر‌وی‌ها شد و افزود: امسال نیز تفاهم‌نامه‌های جدید همکاری برای توسعه ورزش همگانی امضاء می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات بازدید خود از شرکت آرد خوشه فارس و دیدار با مدیرعامل آن، بیان کرد: در این دیدار، در مورد  موضوع‌های مختلفی در زمینه  ورزش همگانی بحث و تبادل نظر شد و در پایان با استقبال بسیار خوب مهرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت آرد خوشه فارس، مقرر شد که این شرکت در برگزاری برخی برنامه‌های ورزش همگانی از جمله پیاده‌روی‌ها که نشاط و سلامتی مردم را به همراه دارد، حمایت و همکاری لازم را داشته باشد.

مشاورعالی فدارسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نیز آماده است تا با انعقاد تفاهم نامه همکاری، برنامه‌های همگانی خود را با همکاری این شرکت در نقاط مختلف استان فارس به ویژه شهر شیراز و حتی دورترین نقاط استان فارس، برگزار کند.

پاک فطرت، همچنین به ظرفیت های موجود در شرکت آرد خوشه فارس اشاره و تصریح کرد: این شرکت به عنوان یک فرصت و برند ملی برای استان فارس و کلان‌شهر شیراز محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از این شرکت که به لحاظ کمیت و کیفیت در سطح بالایی بوده و در تحریم‌های موجود توانسته قدم‌های موثری در استفاده از توان داخلی برداشته و رونق در تولید کارخانه را حفظ کند، باید در کنار سایر شرکت‌های صنعتی که در ایجاد اشتغال تاثیرگذار هستند، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار مهرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت آرد خوشه فارس ضمن اشاره به طرح های جدید اجرایی شرکت، اظهار داشت: شرکت آرد خوشه فارس، عنوان اولین صادرکننده گندم و آرد به کشورهای عراق، هند ، تانزانیا ، امارات ، کویت و عمان را در کارنامه درخشان صادراتی خود دارد.

جمشیدی گفت: شرکت آرد خوشه فارس  در حال حاضر با 150 کارگر و بیش از 40 سال سابقه در تولید انواع آرد بالغ بر 35 نوع جایگاه ویژه ای را در تهیه و تامین آرد مرغوب با کیفیتی برتر کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت آرد خوشه فارس تصریح کرد: این شرکت با استفاده از گندم نمونه استان فارس و همچنین گندم مرغوب سایر کشورها و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در واحد تولید خود، همواره پرچم دار کیفیت، تنوع سازی، مشتری مداری و جلب رضایت مصرف کنندگان بوده و محصولات خود را به چندین استان کشور ارسال می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها