کد خبر: ۸۸۶۰۰۵۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی از ارکان جمهوریت و مردم سالاری است، اظهار داشت: انتخابات رکن و جزء اصلی جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: توجه به آراء مردم یا حضور مردم و دین آیین و مبانی اعتقادی دینی و اسلامی ما یک حقیقت واحد می باشد به این معنا که این دو مفهوم هرکدام یک روی سکه را معرف می باشد؛چنین نیست که اسلام یک واقعیت باشد و ما درصدد باشیم که حضور مردم و مردمی بودن را به آن متصل کنیم یا بچسبانیم در این صورت دو مفهوم جدای ازهم و متضاد خواهند بود که بالاخره روزی گسست حاصل خواهد شد.


وی افزود: ولی آنچه از مبانی قرآن و شیوه و سیرت نبوی و علوی به دست می آید همان چیزی است که به بهترین وجه در کلام حضرت روح الله ظاهر گردید که دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است.


وی بیان کرد: بنابراین وقتی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی قابل تفکیک جدا شدن نباشد خدشه ابهام و تردید در هرکدام خدشه به دیگری است و تکلیف مردم متدین و مسلمان از هر قشر، طایفه ، قوم و رنگ و نژاد و مذهب حفظ اسلام است و حفظ اسلام به حفظ نظام جمهوری اسلامی گره خورده است و حفظ نظام اسلامی و حفظ اقتدار و صلابت امت اسلام و مصونیت در برابر دشمنان و نشان دادن اقتدار اسلامی خود با حضور فعال در انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری امت اسلام و مشارکت بالای آنها نمایان خواهد شد.


حجت الاسلام باباشاهی شرکت حداکثری مردم در انتخابات را نه گفتن به دشمنان نظام عنوان کرد و گفت: این معنا حضور مردم جهاد کبیر است چرا که دشمنان با القائات خود درصدد عدم شرکت مردم در انتخابات هستند و جمله یا ایهاالذین آمنوا لا تطع الکفار والمنافقین وجاهدهم جهادا کبیرا می تواند بر این حرکت مصداق پیدا کند.


وی در ادامه حضور در انتخابات را نشان از وحدت همبستگی همگرایی و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان خود بیان و اظهار کرد: این حضور موجب اقتدار و سرافرازی ملت ایران بعد از 38 سال جهاد و مبارزه در برابر جبهه کفر و استکبار خواهد بود.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: حضور در انتخابات موجب رنگ باختن و به انزوا افتادن همه تهدیدها و نیرنگ های که دشمنان روی میز خباثت و خیانت خود گذاشته بودند، خواهد شد.


وی افزود: در نتیجه ملت های محروم و مستضعفان جهان از جمله مردم مظلوم فلسطین و محرومان یمن و دیگر کشورهای اسلامی به راه و هدف خود امیدوارتر و شعله های بیداری اسلامی و بیداری مستضعفان جهان در سطح منطقه و جهان برعلیه مستکبران و ستم پیشه گان سوزنده تر خواهد شد.


وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در یک جبهه گسترده و متنوع علیه انقلاب اسلامی در یک همگرایی و وحدت سوری و شکننده دور هم جمع شده اند، افزود: پیروزی جبهه انقلاب اسلامی در این مرحله باعث شکست و اضمحلال اتحاد ساختگی دشمنان اسلام گردیده و امکان چسبندگی مجدد آنها فراهم نخواهد گردید.


وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: باتوجه به امیدها و خواسته های دشمنان اسلام واظهار این دشمنی با توجه به اینکه دشمن خواستار حاکمیت جناح و گروه میانه رو در کشور می باشد و سابقه تاریخی میانه رو بودن به نهضت آزادی سلطنت طلب ها ،منافقین،بختیار،بنی صدر و.. برمی گردد، بنابراین میانه رو در قاموس دشمن یعنی طرفدار دشمن و وابستگی پس کاندیداهای محترم باهر شیوه و بیان و مدل تبلیغاتی که در اختیار دارند باید هوشیار بوده و اهداف دشمن را رصد کنند و خودشان را در زمین بازی دشمن قرار ندهند و همچنان که رهبر معطم انقلاب فرمودند به مردم اعلام کنند و قول بدهند که نگاه به بیرون(دشمن) نداشته باشند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به نقش سپاه و بسیج گفت: این وظیفه شامل ایجاد شور و هیجان در انتخابات با تمسک به تبیین و روشنگری جهت شرکت هرچه بیشتر مردم در پای صندوق های رأی و ایجاد حماسه عظیم و دشمن شکن در 29 اردیبهشت می باشد و این مسئله در عین حال که مطالبه و مطلوب رهبر بزرگوار انقلاب می باشد موجب استحکام نظام و باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.


حجت الاسلام باباشاهی در پایان با دعوت مردم به حضور گسترده و پرشور با سلامت و نشاط در انتخابات پیش رو خاطر نشان ساخت: حضور گسترده مردم در انتخابات یعنی حماسه عظیم دشمن شکن.


ارسال نظرات