مسئول امور روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اگر وظایف فردی و عبادی را رعایت کنیم و اهل انصاف باشیم، ارتباطمان با امام زمان بسیار نزدیکتر و بهتر می شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۶۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام روح الله طاهری در جمع کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: منشا پیدایش ظهور منجی همین آیات و روایاتی است که مورد قبول شیعه و اهل تسنن می باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به وظایف منتظران در دوران غیبت اشاره کرد و افزود: باید از نظر فکری و عبادی با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم سنخ باشیم. باید تزکیه نفس داشته باشیم. این یک امر بسیار مهم است.

حجت الاسلام طاهری به خصوصیات مردم در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اشاره کرد و بیان داشت: امام سجاد(علیه السلام) فرمودند: همانا اهل زمان غیبت او اعتقاد به امامتش دارند. از مردم همه ی زمان ها بهتر هستند. لذا باید با شناخت خود قدر این جایگاه را بدانیم.

وی، ادامه داد: اگر وظایف فردی و عبادی را رعایت کنیم و اهل انصاف باشیم، ارتباطمان با امام زمان بسیار نزدیکتر و بهتر می شود.

مسئول امور روحانیون سپاه استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید در دین ثابت قدم باشیم. کسانی بودند که ابتدا کارشان خوب بود؛ اما ثابت قدم نماندند و پایان کارخوبی نداشتند.

شایان ذکر است: مراسم مولودی خوانی توسط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) حسن ختام مراسم بزرگداشت ایام شعبانیه و عید میلاد منجی عالم بشریت در حسینیه آیت الله بهاءالدینی بود.

ارسال نظرات