بيانيه بسیج فرهنگیان استان قم، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری؛

تأیید و امضای سند نظام آموزشی 2030 یونسکو حکایت از خودباختگی و اتخاذ راهبردهای ضعیف دارد

برجام و تأیید و امضای سند نظام آموزشی 2030 یونسکو و کنار گذاشتن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، حکایت از خودباختگی و اتخاذ راهبردهای ضعیف در مقابل دشمنان جانی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۰۱۲۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، بيانيه بسیج فرهنگیان استان قم، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

قال امیرالمؤمنین (ع): أکبرُ الأعداء اَخفاهُم مَکِیده؛ بزرگترین دشمنان کسانی هستند که حیله های خصمانه خود را مخفی تر می کنند.» (مستدرک نهج البلاغه، ص 159)

تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد فراز و نشیب های زیادی است که جملگی حکایت از حیله گری و خیانت پیشگی دشمنان انقلاب و در رأس آنها امریکای جهان خوار دارد.

با این وصف ایمان به نصرت الهی و درصحنه بودن مردم انقلابی ایران و باور بنیادین به نظام ولایت فقیه، دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

به اعتراف برخی سیاستمداران و دولتمردان آمریکایی، هر یک از راهبردهای ایشان برای براندازی نظام های بزرگ جهان کافی بوده، با این وجود نظریات سیاسی غرب در خصوص ایران از اثربخشی لازم برخوردار نیست.

آنچه مشهود گشته این است که هرگاه مسئولان اجرایی کشور به پشتوانه بنیان گذار فقید انقلاب، امام خمینی (ره)، و مقام معظم رهبری (دام ظله) مقتدرانه و با صلابت در مقابل دشمنان حضور یافته اند، سربلندی و پیروزی نصیب این ملت و کشور گردیده است و هرگاه مسئولان مرعوب قدرت و ثروت ابرقدرت غرب شده اند، حاصل این کشور جز ندامت و حس حقارت چیز دیگر نبوده است.

در سال های اخیر، آنچه در مذاکرات هسته ای به عنوان برجام رقم خورد و تأیید و امضای سند نظام آموزشی 2030 یونسکو و کنار گذاشتن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، حکایت از خودباختگی و اتخاذ راهبردهای ضعیف در مقابل دشمنان جانی نظام اسلامی است.

در طی این سالها چهره دشمن بیش از پیش نمود یافته و در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نفاق امریکایی بدنبال نفوذ در ارکان نظام جلوه گر شده است.

بیانات هوشمندانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری (دامت برکاته) پیرامون شاخصهای مدیران اصلح نظام، چشم انداز زیبایی را پیش روی ما نهاده تا ضمن انتخاب افراد واجد شرایط، اسناد بالادستی نظیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرا نمایند و در این مسیر به فرموده الهی «يُجاهِدونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَلا يَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند.» (مائده / 54)

شرایط کنونی ایجاب می کند که آحاد مردم شریف ایران اسلامی، به ویژه فرهنگیان عزیز، پرشورتر از قبل در عرصه های مختلف انقلاب، بویژه در فضای انتخابات ریاست جمهوری حضور یابند و با انتخاب فردی اصلح به تحکیم جریان انقلاب و اجرای طرح های بالادستی نظام، نظیر طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش اقدام نموده و دست خیانت بار دشمنان را فرهنگ کشور عزیزمان کوتاه کنند.

والسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

بسیج فرهنگیان استان قم
ارسال نظرات
آخرین اخبار